| Nowa szata graficzna gry | |
|
+8Isengrim Lenwe Mardro Szagar Fëandil Êlentáriel Beziele Żabcia Calen 12 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Sro Cze 27, 2012 3:08 pm | |
| A może jakieś rysunki przy paskach? To mogłoby być ciekawe jakby się je wkomponowało | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Sro Cze 27, 2012 6:15 pm | |
| Odrobinę mało tam miejsca. Pozatym nadmiar smaczków doprowadza do tego że całość staje się nieczytelna. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Sro Cze 27, 2012 6:19 pm | |
| Skoro tak uważasz. Tak w ogóle, robisz to w PhotoShopie, czy w GIMPie? | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Czw Cze 28, 2012 9:48 am | |
| Po trochu w obu. Mogę jeszcze wpleść program do trójwymiaru, aczkolwiek nie jest tutaj potrzebny. A skąd to pytanie? | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Czw Cze 28, 2012 1:32 pm | |
| Czy możemy zmienić obramowanie? Drewniane ramki nie są najgorsze, ale krzyżykowe wiązania przypominają trochę erę kamienia łupanego... |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Czw Cze 28, 2012 2:26 pm | |
| Nie ma problemu. Mogą być jednolite lub zbite jakimś gwoździem. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Lip 02, 2012 7:45 pm | |
| Właśnie do mnie dotarło, ze zapomniałem zaprotestować przeciw jednej rzeczy, ale chyba już za późno i mi się teraz oberwie.
W ciągu gry bardzo mnie męczył brak możliwości używania wielu kolorów tekstu (srebrny, żółty, itd.), które zwyczajnie są nieczytelne na tle koloru pergaminu. Zwykle marudzę, że wolałbym zwykłe czarne tło (ewentualnie z jakimś delikatnym motywem), a teraz o tym zapomniałem.
Oddaję to pod wasz osąd... | |
|
| |
Żabcia
Nick : Reainae ID : 132 Ranga : Mieszkanka Liczba postów : 218 Join date : 03/04/2011 Skąd : Rzeszów
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Lip 02, 2012 9:31 pm | |
| Uważam, że kolor pergaminu jest oryginalny i charakterystyczny dla naszej gry, mnie się podoba. Zresztą jak sam wyżej napisałeś, chyba trochę za późno na zmiany. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Lip 02, 2012 9:38 pm | |
| Najlepiej zrobić jakieś jasne tło pod tekst przy profilu albo właśnie czarne-chociaż nie wiem czy nie lepiej siwy. |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 03, 2012 1:38 pm | |
| Jeśli dobrze zrozumiałem Tarinę, to się zgadzam, ale zróbmy to tak: gracz może zdecydować o kolorze/grafice tła pod jego profilem (naprzykład przez BBCode typu [bg=#FFFFFF] Treść [/bg]. Oczywiście tło również będzie miało narzucone ograniczenia określone w przepisach | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 03, 2012 3:45 pm | |
| - Cytat :
- Uważam, że kolor pergaminu jest oryginalny i charakterystyczny dla naszej gry, mnie się podoba.
Zgadzam się po kroć z Rei - odkąd pamiętam, a gram w Shire od początku istnienia (przynajmniej tak sądzę ), zawsze był pergamin. |
|
| |
Żabcia
Nick : Reainae ID : 132 Ranga : Mieszkanka Liczba postów : 218 Join date : 03/04/2011 Skąd : Rzeszów
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 03, 2012 4:33 pm | |
| Ale jak to będzie wyglądać? Wszędzie pergamin, a w miejscu profilu inny, odcinający się kolor? | |
|
| |
Liktarea
Nick : Liktarea ID : 134 Ranga : Mieszkanka Liczba postów : 82 Join date : 28/03/2012 Skąd : Częstochowa
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 03, 2012 4:54 pm | |
| Eh...Według mnie Shire jest śliczne :3 Ten pergamin oddaje klimat,w ogóle ładnie jest xD Jezu,jaka wypowiedź... | |
|
| |
Fëandil Êlentáriel
Nick : Fëandil Aldamír Cúlinde ID : 23 Ranga : Władca Lothlórien Liczba postów : 492 Join date : 22/03/2012 Age : 33 Skąd : Gniezno | Poznań
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 03, 2012 4:59 pm | |
| Miałbym jeszcze jedną propozycję. Czy tło (za pergaminem), lub obraz wewnątrz głównego łuku na górze ekranu mogłoby/mógłby zmieniać się w zależności od lokacji?
Na zielono - tło, na niebiesko - obraz w łuku.
Shire - pola, łąki (jak widać), Hobbiton Minas Tirith - góry / wzgórza, Warownia Minas Rivendell - potok / podnóża Gór, Ostatni Przyjazny Dom etc. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 03, 2012 7:50 pm | |
| - Fëandil Êlentáriel napisał:
- Miałbym jeszcze jedną propozycję. Czy tło (za pergaminem), lub obraz wewnątrz głównego łuku na górze ekranu mogłoby/mógłby zmieniać się w zależności od lokacji?
Na zielono - tło, na niebiesko - obraz w łuku.
Shire - pola, łąki (jak widać), Hobbiton Minas Tirith - góry / wzgórza, Warownia Minas Rivendell - potok / podnóża Gór, Ostatni Przyjazny Dom etc. To jest całkiem fajne Popieram. Co do dyskusji o pergamin: Jak wolicie. Dla mnie to niewygodne, bo nagle połowy kolorów nie mogę użyć
Ostatnio zmieniony przez Mardro dnia Wto Lip 03, 2012 8:15 pm, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : ort) | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Sro Lip 04, 2012 10:08 am | |
| - Cytat :
- To jest całkiem fajne Popieram.
To jest więcej, niż fajne! Fantastyczny pomysł, popieram całym sercem i rozumiem. |
|
| |
Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Sro Lip 04, 2012 4:54 pm | |
| rowniez popieram pomysł z zmianami obrazu | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Sro Lip 04, 2012 9:07 pm | |
| Tak, dobrze zrozumiałeś. Wiesz co, nie jestem pewna czy dawać graczom aż tak dużą swobodę, bo jak się trafi jakiś jołop to tło zrobi różowe xD |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Czw Lip 05, 2012 11:16 am | |
| Wybaczcie dłuższą nieobecność. Trochę absorbujących czas spraw prywatnych. Co do łuku górnego zmiana tła była w planie od początku. (Dlatego tło główne jest takie samo. Pasuje do całego layoutu, zaś to w łuku może zostać dostosowane do co ważniejszych lokacji. Potrzebuję tylko spisu takich lokacji i ogólnych wytycznych co do grafiki.)
Odnosząc się dośrodkowego pola tekstowego osobiście nie wiem czy jest sens destabilizacji całego projektu jakimś wyjętym z rzyci (za przeproszeniem) prostokąta na tekst tylko po to by ktoś miał różowe literki. To już zostanie w waszej decyzji ponieważ mogę zrobić coś w rodzaju wypalonej w pergaminie dziury pod którą będzie czarne tło. Aczkolwiek z takimi elementami zawsze są problemy przy kodowaniu i nie będzie to wyglądało najlepiej niezależnie od tego co zrobię. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Czw Lip 05, 2012 4:27 pm | |
| Ty jesteś grafikiem, wiesz lepiej. ^ ^ |
|
| |
Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Czw Lip 05, 2012 5:09 pm | |
| sadze ze tło pwinno by pergaminem, zawsze tak było od kad pamietam | |
|
| |
Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 17, 2012 10:16 am | |
| Mi tam sie podoba grafika w grze. Tylko bledy trzeba poprawic w wyswietlaniu i dla mnie jest ciekawie. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 17, 2012 3:18 pm | |
| A ja stwierdzam, ze oryginalna oprawa graficzna Bruineny była najlepsza Była czytelna i prosta, to że ciemna, to inna sprawa | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 17, 2012 3:44 pm | |
| Jacy Wy jesteście? Nadal nie kapujecie, że to po części wina grafiki, że graczy nie mamy >< OMG ludzie, takie odświeżenie grafiki musi być |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Lip 17, 2012 3:53 pm | |
| Tari.. Ja nie neguję tego, że grafika leży i odstrasza. Ale czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze Oczywiście Kugba już sporo zrobił, zostałem też przegłosowany jeśli chodzi o kolorystykę główną, więc teraz tylko wyrażam swoją opinię | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry | |
| |
|
| |
| Nowa szata graficzna gry | |
|