| Nowa szata graficzna gry | |
|
+8Isengrim Lenwe Mardro Szagar Fëandil Êlentáriel Beziele Żabcia Calen 12 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 9:50 am | |
| A wiec prosze pisac wasze spostrzezenia i oczekiwania od nowej grafiki.
Moje to:
- poszerzenie środkowej czesci okienka tej w której wyswietlae sa miasta itp.
| |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 10:00 am | |
| Szczerze....dajmy mu zrobi może jak on to widzi, bo jak ja np. nie mam wizualnego wzoru grafiki nie wiem co zmienić. My możemy powiedzieć zmień to, a potem się okaże, że to wcale nie wygląda tak, jak sobie widzieliśmy oczyma wyobraźni. |
|
| |
Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 12:16 pm | |
| Tarina lecz pewnien podglad trzeba mu rzucic co do kwesti pasków zdrowia itp sadze ze najlepiej jak by je zastąpić takimi bardziej artystycznymi niz proste prostokąty. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 5:44 pm | |
| Lepiej popraw ten miernik trzeźwości i odurzenia XD |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 5:46 pm | |
| | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 5:55 pm | |
| Ok. Mogę zrobić propozycję opierając się na tym szkicu. Pozostaje już pytanie o rozmiar. Trzymać się standartowej szerokości 1024px czy przejść na nieco nowocześniejsze 1280px. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 6:01 pm | |
| Ten obrazek to bodajże 1000x1200px. I chyba będzie to odpowiednie, bo te paski, które dotykają krawędzi wystarczy pociągnąć w nieskończoność | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 6:28 pm | |
| Ciekawe i nawet utrafiłeś w mój pomysł ^ ^ |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Pon Cze 25, 2012 9:03 pm | |
| Wstępny projekt samej wizji pod miniaturką u dołu. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 10:36 am | |
| - Cytat :
- Co do szaty graficznej proponuje system głosowań. Wiele wersji i pod ocenę ludzi.
Zgadzam się z propozycją systemu głosowań. Nie wiem dlaczego, ale wolałabym, żeby Ekwipunek, Czary, Poczyta, itd. nadal pozostawały po stronie nawigacji, czyli z lewej strony, np. tak jak tutaj: Mi osobiście zwykłe paski życia, many i doświadczenia nie przeszkadzają. Musimy uważać, żeby nie przesadzić i zachować pewne założenia estetyki. |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 10:43 am | |
| Wersja w zasadzie gotowa. (W razie potrzeby może ulec zmiane) W tego typu grach poczta jest zasadniczo najważniejszym elementem gdyż to dzięki niej można grać fabularnie, dlatego dobrze jeśli ten element jest wyróżniony. Bo przy obecnym układzie ginie w tłumie i łatwo przegapić fakt iż ktoś napisał.
Ostatnio zmieniony przez Kugba dnia Wto Cze 26, 2012 11:02 am, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
Szagar
Nick : Rengar ID : 49 Ranga : Komandor Liczba postów : 334 Join date : 04/04/2011 Skąd : Woodbury
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 10:59 am | |
| ALE SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
Żabcia
Nick : Reainae ID : 132 Ranga : Mieszkanka Liczba postów : 218 Join date : 03/04/2011 Skąd : Rzeszów
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 11:17 am | |
| Ładnie wygląda, ale proponuję nie wyrzucać odnośnika do aktualnie prowadzonych sesji. Odnośnie poczty, również uważam, że wysunięcie jej na górę jest dobrym pomysłem. Tylko teraz - skoro poczta i wieści są pod logiem, czemu widnieją nadal w pasku nawigacji? I co z majątkiem, posiadłościami, ekwipunkiem, księgą czarów, notatnikiem i listą przyjaciół? Mogłam coś przeoczyć albo nie zrozumieć, dlatego wolę zapytać.
A głosowanie najlepiej zrobić w grze, na forum zagląda za mało osób.
Edycja do poniższego postu: Rozumiem, dziękuję za wyjaśnienie.
Ostatnio zmieniony przez Rei dnia Wto Cze 26, 2012 11:27 am, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 11:20 am | |
| Kopiowałem to z gry tylko po to by było widać gdzie co jest. Już o ułożeniu odnośników decydować będzie administracja która dostanie szatę graficzną do zaprogramowania. Powyższa grafika jest stricte pokazowa, nie przejmowałem się już zawartością bocznych paneli. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 11:55 am | |
| No no. Jestem pod wrażeniem! |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 11:56 am | |
| Jak dla mnie wszystko ok, tylko mam jedną prośbę: zadbaj żeby ramki były powtarzalne (sposób realizacji tego problemu jest jak dla mnie dowolny), bo nie chciałbym się przejechać, że składam całość do kupy, a tu coś nie pasuje do siebie, bo weszło 3-4 graczy więcej I takie drobne pytanie: Opcje w zakładkach na środku, to opcje konta, czy coś innego? | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 12:08 pm | |
| Przypatrz się uważnie bocznym ramkom. Zobaczysz że są na nich w równych odstępach nieco zaciemnione paski. Miejsca cięcia i łączenia. Wielkość segmentu to chyba 300px. (Wiem, dość sporo ale albo jakość wykonania, albo małe kawałki... Odwieczny problem złożonych grafik. Mogę je skrócić do 150) Tak więc całość jest spokojnie do poskładania. Tło drugoplanowe poprostu bedzie statyczne. Problemem będzie tylk opocięcie tła głównego okna, ale jakoś się z tym uwinę. A co do opcji... Umieściłbym tam wylogowanie, odpoczynek, opcje konta, doładowanie premium etc. Wszystko co jest używane żadko i nie musi zajmować miejsca w głównym oknie. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 1:30 pm | |
| Wylogowanie ciepnąłbym w lewy górny róg, tam gdzie się łuk zaczyna Odpoczynku, szczerze mówiąc, nie używam. Opcje konta - ok. Doładowanie premium, chyba jako reklama będzie na tym pasku, bo nie wiem, czy ktoś używa | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 2:03 pm | |
| Przycisk wylogowania dodany | |
|
| |
Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 7:20 pm | |
| nie pasuja mi troszke paski zycia itp. Pierwsza brak opisu co jest czym, a drugie troszeczke bym je zwiekszył na wyskości by lepiej widoczne byly | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 7:41 pm | |
| W sumie, Lenwe ma rację. Niby ładnie wyglądają, ale nie wiadomo, który jest od czego (choć jak znam życie, to złoty/żółty od PD, czerwony od HP, a niebieski od PM, ale reszta to już byłaby czarna magia. I może faktycznie jakby były wyższe to by im nie zaszkodziło. Dodatkowo: nie używaj czcionek szeryfowych To jednak internet, tu króluje Verdana i ewentualnie Helvetica (ale ta nie jest darmowa ;/) EDIT: Zapomniałem o tym przycisku logowania napisać. Nie wstawiaj raczej przycisków ułożonych "pod kątem", bo albo będzie trzeba sięgnąć po CSS3, gdzie istnieje coś takiego jak rotacja, ale jest eksperymentalna (w praktyce 4 linijki podobnego kodu więcej), albo będziemy musieli zaznaczyć większy obszar (a to będzie dziwnie wyglądało jak na obrazku łąki będzie łapka od odnośnika), albo używać mapy odnośników (a na jeden obrazek i link to lekka przesada) | |
|
| |
Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 7:58 pm | |
| A i jescze strone główna pod ten styl bedzie trzeba zrobic a i jeszcze pozostaje problem tego avatara w ramce. jak wiecie a jak nie wiecie to spojrzcie na avatary w grze to wiele avatarów i wiele róznych rozmiarów ich jest | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 8:03 pm | |
| Większe moim zdaniem są zbyt masywne do tak cienkich linii całości. (Tymbardziej że różnica miedzy tymi a obecnymi w grze wynosi 2px. Reszta to złudzenie optyczne dzięki oświetleniu i obramowaniu) Ale to tylko moje zdanie. (Co do kolorystyki zastosowałem klasyczną (Żółty-doświadczenie, czerwony-życie, niebieski-mana), aczkolwiek nie wiem jakie kolory mają paski Odurzenia i trzeźwości, tak więc dostały kolejno fioletowy i zielony) Co do opisu najlepiej moim zdaniem sprawdzi się wyświetlające się okno przy najechaniu na pasek w którym będzie ilość punktów danego aspektu. Obecnie w grze kwadratowy avatar zmniejszony zostaje do 150px. W tej ramce to 115px Fakt, wydłużone w osi x lub y będą wyglądały nieco dziwnie, lecz nie aż tak by moim zdaniem było to problemem. Zaś co do czcionek to i tak zastosowane przezemnie są lepsze i czytelniejsze niż Hobbiton zastosowany na bocznych panelach obecnej wersji gry A wylogowanie mogę wyprostować. To nie problem. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 8:21 pm | |
| @Lenwe - To nie problem. Jak coś to mogę nawet napisać skrypt robiący miniaturki z automatu Odpowiednim skryptem mogę nawet pozwolić graczom na wybieranie fragmentu obrazka, który ma być ujęty w miniaturce (ale nad tym musiałbym przysiąść trochę dłużej). @Kugba - Tylko w dobie ogólnego lenistwa nie ma co liczyć, że ktoś będzie specjalnie najeżdżał. Owszem, kiedyś się nauczy, ale lepiej to jednak podpisać, a skoro tak, to i odrobinę grubsze być mogą Jak sam ładnie zauważyłeś złudzenie optyczne tu działa i wydają się jeszcze mniejsze, więc odrobinę je można powiększyć. | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry Wto Cze 26, 2012 8:25 pm | |
| Mogę je podnieść o piksel lub dwa by wyrównać efekt złudzenia. Lecz opis jakoś nadal niszczy mi całość wizualnie. No ale cóż. Zawsze można dać graczom w opcjach możliwość włączenia lub wyłączenia tego. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Nowa szata graficzna gry | |
| |
|
| |
| Nowa szata graficzna gry | |
|