| Fabularne przedmioty | |
|
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:42 pm | |
| Blagam, kto sie nie zna na mechanice, niech sie do niej nie miesza. Tak, mozna sie upalic i w Bree i w miescie Nod nawet, napic sie mozna w Ras Morthil - paski sa potrzebne i jak mi zniknely na 2 dni, to gorzej sie gralo bo nie widzialem poziomu odurzenia. Gram elfem, a wiecznie chodze upalony na 100%, wiec nie gadajcie. To tylko mechaniczna sprawa.
Inne: (Ilość: 1 ) Bukłak z wodą [ Wyrzuć ] (Ilość: 1 ) Klucz [ Wyrzuć ] (Ilość: 1 ) Daktyle [ Wyrzuć ] (Ilość: 1 ) Kubek [ Wyrzuć ]
Jedzenie: (Ilość: 1 ) Butla Rumu [ Wyrzuć ]
Kwiatki: (Ilość: 1 ) Biała Lilia [ Wyrzuć ]
Cos takiego mam, nie przeszkadza mi to, gdyby przeszkadzalo czy robilo zamet, chaos za duzo rzeczy, to bym mogl swobodnie wyrzucic i nie ma problemu. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 4:01 pm | |
| No, ale po co to jest, jak nie ma wartości? |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 4:03 pm | |
| Nadajmy temu wartość i będzie git Dodajmy jeszcze pasek pragnienia i głodu i będzie full zestaw! | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 4:08 pm | |
| Będziemy sie bawić jak w Fallout New Vegas? Lepiej nie. Ktoś nie będzie się logował i zdechnie bo nie będzie miał internetu lub czasu (Tak! Niektórzy mają życie osobiste!) Pozatym czułbym się jakbym prowadził tego zwierzeka w takim elektronicznym breloku. (Mam nadzieję że pamietacie o czym mówię bo nazwy nie pamiętam) | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 4:13 pm | |
| Tamagochi Tak, wiem, trochę tak to działa | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 4:22 pm | |
| To samo jest na Cyrodillu, ludzie błagam odpuśćmy sobie pasek głodu, uwierzcie mi to jest beznadziejne, bo nie dość, że jak pracujesz jako rzemieślnik, to musisz włazić codziennie, bo jak głodujesz nie masz przyrostu energii, do tego zdycha Ci koń, ułatwiający wędrówkę, pożera mniej energii za podróż, to żarcie z każdym poziomem w karczmach/gospodach rośnie. A jako rzemieślnik nie chcę wydawać kasy na zapełnienie żołądka postaci tylko wyrabiać np. strzały, łuki i rąbać drewno i kupować materiały na wyrobienie ich.
Poza tym, jest tam też opcja, gdzie się uczysz gotować, aby nie wydawać kasy, ale wtedy jak masz słaba inteligencję to się nie nauczysz, a prędzej spalisz >< |
|
| |
Fëandil Êlentáriel
Nick : Fëandil Aldamír Cúlinde ID : 23 Ranga : Władca Lothlórien Liczba postów : 492 Join date : 22/03/2012 Age : 33 Skąd : Gniezno | Poznań
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 11:25 am | |
| Wg. mnie paski głodu, odurzenia itp. są zbędne. Jedynie przeszkadzają.
Co do wcześniej wspomnianych przedmiotów nadałbym im znaczenie wyłącznie fabularne - jako dodatek do "karty fabularnej", do rozgrywki (np. w karczmie). | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 11:30 am | |
| Od tego Fean- będzie KP, w której takie przedmioty zostaną zawarte-właśnie po to, by nie zaśmiecać mechanicznego ekwipunku fabularnymi śmieciami- skoro oddzielamy mechanikę od fabuły to tego się trzymajmy. |
|
| |
Fëandil Êlentáriel
Nick : Fëandil Aldamír Cúlinde ID : 23 Ranga : Władca Lothlórien Liczba postów : 492 Join date : 22/03/2012 Age : 33 Skąd : Gniezno | Poznań
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 11:50 am | |
| - Tarina napisał:
- Od tego Fean- będzie KP, w której takie przedmioty zostaną zawarte-właśnie po to, by nie zaśmiecać mechanicznego ekwipunku fabularnymi śmieciami- skoro oddzielamy mechanikę od fabuły to tego się trzymajmy.
Wybornie. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 1:49 pm | |
| Więc jak pasuje? Ja jeszcze pogadam z Mardro czy dałoby zrobić zakładkę KP- dość popularne teraz na grach. Jak zaakecptujemy komuś KP, będzie mógł wpisać informacje w taką zakładkę, co nam jako MG ułatwi sprawę, bo zamiast szperać po forum KP danego gracza wejdziemy tylko w jego profil i już bodziemy wiedzieć, po kliknięciu w zakładkę KP co i jak ma przy sobie. Teraz trzeba tylko wziąć się do roboty za KP.
Fean, proponuję usiąść i spisać wszystkie umiejętności rasowe- tylko muszę wiedzieć, na jakie rasy to rozpisać, bo jakieś rasy wywalamy z grywalnych, do tego jeszcze dochodzą umiejki klasowe i związane z profesją, takie unikalne, dla danej profki.
No opisy ras-tak, żeby ruszyć KP to opisy, odświeżone ras są potrzebne na wczoraj. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 1:55 pm | |
| Tarino tutaj Rasy nie mają jakich bonusów ze swego pochodzenia. Chyba, że liczysz bonusy takie jak: Zwiększone okrucieństwo, zamiłowanie do sztuki. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 1:59 pm | |
| Elfy np. żyją w lesie- więc mogą na start w KP mieć orientacje w terenie na maksie lub jako zdolność rasową, człowiek np. może mieć niezłomność itd.
Uwierz mi, da się to rozgraniczyć- wiem, bo sama tworzę poderek do RPG i to mi w tej chwili zajmuje najwięcej czasu, tak samo jak podział umiejek i klas, aby postać się rozwijała. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 2:04 pm | |
| To takie patrzenie pod D&D, który stworzył taki twór. I choć chciałbym, nie mam jak się z tym kłócić. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 2:14 pm | |
| Ja nie znam systemu D&D, więc to zbieg okoliczności. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 2:20 pm | |
| System D&D stworzył RPG dla graczy |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 2:33 pm | |
| Nie każdy to zna-mimo, że pożyczyłam poderki, do tej pory tego palcem nie tknęłam xD |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 2:35 pm | |
| Khamus... To ciekawe, bo połowa systemów ma zupełnie inną mechanikę, a ogólnie najlepszym systemem RPG zgodnie określa się Warhammera v.2.0, choć jego fabuła i świat są oceniane różnie. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Nie Lip 22, 2012 2:38 pm | |
| System D&D to protoplasta innych systemów. Powstał jako pierwszy w 1974 roku. |
|
| |
Balgator
Nick : Balgator ID : 5 Ranga : Kapitan Straży Liczba postów : 108 Join date : 20/02/2012 Age : 36
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Sro Sie 01, 2012 12:19 am | |
| Myślę, że omawianie drzewa genealogicznego systemów RPG jest jak najbardziej kluczowym elementem dyskusji na temat przedmiotów fabularnych...
Robicie taki off-top, ze mi się odechciewa na to forum wchodzić, bo nic konstruktywnego tu i tak nie czytam... Potem się dziwicie, że tematy niedogadane, jak już w połowie dawno wszyscy zapominają o czym była mowa i kto miał jakie zdanie... | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Fabularne przedmioty | |
| |
|
| |
| Fabularne przedmioty | |
|