| Fabularne przedmioty | |
|
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Go?? Gość
| Temat: Fabularne przedmioty Czw Cze 14, 2012 4:38 pm | |
| Może, zrobilibyśmy jakiś użytek z fabularnych przedmiotów? Na większości gier są tylko bo są, na dwóch czy tam trzech widziałam, że coś tam można z nimi robić. Może i tutaj dałoby radę zrobić z nich użytek? No i co z tym poziomem trzeźwości i odurzenia? Działą to w ogóle? |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Czw Cze 14, 2012 4:50 pm | |
| Ostatnie pytanie. Jak przyjdzie Madro powiem mu by rzucił oko. Znaczy jak sobie to wyobrażasz? Fabularne rzeczy to tak jakby umowa miedzy MG, a graczem. np: na Luna miałem umowę 20 specjalnych strzałek zadających fabularnie więcej dmg niż zwykłe. O to chodzi? |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Czw Cze 14, 2012 5:03 pm | |
| Żeby można było ich używać. Grał ktoś z Was na Cyrodillu może? Tam fajnie można używać przedmiotów. Piwo np. możesz wypić, jedzenie możesz zjeść, możesz smażyć sarninę itd. Skoro mamy dużą krainę, czemu podobnie gry nie rozwinąć tutaj? O wiem pokażę wam screena z gry: https://2img.net/h/i610.photobucket.com/albums/tt182/Diablicka/ekwipuneknaCyro.jpghttps://2img.net/h/i610.photobucket.com/albums/tt182/Diablicka/ubirnacyroopiswprofilu.jpgOczywiście, nie mówię, żeby zżynać wszystko, tylko za wzorować się ^ ^ to naprawdę fajna sprawa, a nóż widelec właśnie takie coś przyciągnie graczy? Poza tym, dodając w różnych lokacjach takie pierdołki może być ciekawie, acz na pewno mogą zająć sporo miejsca na serwerze. Dodam jeszcze, że można tam polować na zwierzęta, zdobywać ich skóry, wyrabiać potem z nich rzeczy, acz tam wszystkie statystyki trzeba podbijać, bo wszystko jest połączone ze sobą. np. chcemy wyrobić strzały musimy mieć odpowiedni poziom inteligencji, ale jak ktoś nie chce się bawić w takie coś bierze immu i wsio. Do tego gracz silniejszy może słabszego atakować i na odwrót-jak w prawdziwym życiu, ale czasem ten o wyższym poziomie może dostać wklepy od tego na niższym, zależy od statystyk. Co jeszcze z takich fajnych rzeczy...na pewno, mnie takie coś zachęciło do zabawy w mechanikę. No nie wiem...trzeba tam po prostu pograć i się samemu przekonać. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Czw Cze 14, 2012 5:38 pm | |
| Mi się nigdy system Cyro nie podobał Choć znałem pierwszego jego admina i całe Coa czyli ówczesna grupę trzymająca władze. Można to wprowadzić co do zdjęć.Z tym wyjątkiem, że to gracz lub Mg zmienia jeśli chodzi o wygląd. Drugi screen to znacznie więcej roboty. Musiałby być rozpisany większy projekt by móc to lepiej ocenić. Tak samo jak co do słów.Idea dobra.chciałbym zapoznać się z projektem by móc lepiej to ocenić. Póki co na tak |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Czw Cze 14, 2012 6:49 pm | |
| Bo ten opis, na pierwszym screenie, zmienia się w zależności od posiadanego ekwipunku, ja akurat uzbroiłam postać, ale jest także możliwość zwykłego lub eleganckiego ubioru, ale to trzeba mieć spoooro kaski Co do drugiego screena, miałam na myśli nie wygląd, acz to, jak można używać przedmiotów, tylko one są tam pogrupowane jako zakładki, nie tak jak u nas, że wszystko razem. Mnie się także podobają możliwości użytkowania przedmiotów fabularnych. Wtedy mają, że tak powiem sens istnienia i bytowania, bo tak szczerze, to zawalają tylko miejsce w ekwipunku i nie ma co z nimi zrobić. np. karty do pokera czy jakieś kamyczki xD |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Pią Cze 15, 2012 9:08 pm | |
| A dla mnie i tak nie ma to najmniejszego sensu. W przypadku gracza mech-fab taki przedmiot nadal funkcjonuje tylko jako "śmieć" - w końcu nikt nie będzie używał o wiele słabszej broni dla zachowania waloru fabularnego. |
|
| |
Balgator
Nick : Balgator ID : 5 Ranga : Kapitan Straży Liczba postów : 108 Join date : 20/02/2012 Age : 36
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Pią Cze 15, 2012 9:38 pm | |
| Ja mam sztuczny krzak w ekwipunku, mogę go zjeść? a może się nim bronić? w sumie dobra tarcza by była xD a może hełm? xD (przepraszam, ale tarzam się ze śmiechu) A pomysł dobry (i mówię to jako fab-mech) | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Pią Cze 15, 2012 10:02 pm | |
| Avie nie rozumiesz o co chodzi...chodzi o to, że dostajemy fabularne przedmioty typu wódka, karty do gry itp. a one są bezużyteczne, nie ma co z nimi zrobić. Po prostu są i nawet nie możesz ich użyć.
opis wygląd postaci warunkowany jest tym co masz w ekwipunku- wyrzucasz stary miecz, masz nowy opis to wszystko.
A ja tam czasem trzymam te słabsze przedmioty. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Pią Cze 15, 2012 10:05 pm | |
| Tarina proponuje byś to lepiej rozpisała- łatwiej będzie oceniac. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Pią Cze 15, 2012 11:03 pm | |
| Mówisz? To zajmie mi trochę ^ ^ Ale spoko rozpiszę. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Pią Cze 15, 2012 11:06 pm | |
| Wtedy będzie jaśniej o co ci chodzi |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Sob Cze 16, 2012 8:01 am | |
| - Cytat :
- Avie nie rozumiesz o co chodzi...chodzi o to, że dostajemy fabularne przedmioty typu wódka, karty do gry itp. a one są bezużyteczne, nie ma co z nimi zrobić. Po prostu są i nawet nie możesz ich użyć.
Dobrze, rozumiem i jestem świadoma tego, że obecnie takie przedmioty są bezużyteczne, mając co najwyżej wartość symboliczną i funkcje wysyłkową. Jednak nie wyobrażam sobie nosić broni dla waloru fabularnego, której parametry są o wiele słabsze, niż mojej broni mechanicznej. Dlatego uważam to za zbędne - zmiana ekwipunku na fabularny byłaby równie bezużyteczna, co przedmioty, które obecnie uważamy za nonsensowne (np. róża). Więcej, graczom jakoś nie przeszkadza formułowanie swojego wyglądu fabularnego w słowa, po drugie, moja postać bardzo rzadko wchodzi do Karczmy z bronią, czyli za każdym razem musiałabym ją ściągać, by mój wygląd zgadzał się z tym, co sobie wyobrażam, natomiast mechanicznie moja postać chodziłaby "goła i wesoła", a na dodatek narażona na ataki. Zawsze będę przeciwna łączeniu w jakikolwiek sposób mechaniki z fabułą. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Sob Cze 16, 2012 11:08 am | |
| Ale nie chodzi tutaj o to, byś celowo zmieniała wygląd w ekwipunku....Ja tam nie zwracam na to uwagi. Chyba, że chcę skompletować jakiś rodzaj uzbrojenia jak np. Coloviańska zbroja, Coloviański hełm czy Coloviańskie nagolenniki. No to w związku z tym, po co w takim razie przedmioty fabularne?
Wychodzi na to, że nie powinno ich być w ogóle. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Sob Cze 16, 2012 11:43 am | |
| - Cytat :
- No to w związku z tym, po co w takim razie przedmioty fabularne?
Jak już wcześniej napisałam, mają one tylko wartość symboliczną, a nawet semiotyczną, ponieważ otrzymanie takiego przedmiotu wiążę z jakimś znaczeniem - wiem, że znalazł się on w moim ekwipunku nie bez powodu, a trzymam go dla uciechy. |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Sob Cze 16, 2012 7:53 pm | |
| Ale nie można z nim nic zrobić...zawala miejsce w ekwipunku, a i przez przypadek można go sprzedać. |
|
| |
Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 10:49 am | |
| Wg mnie to niepotrzebna rzecz. Fabularny przedmiot od MG to jako prezent/nagroda - trofeum, a nie przedmiot uzytecznosci. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:09 pm | |
| Fogell wszedł i zaraz się okazuje, że często się z nim zgadzam Fabularne przedmioty mają sens jeśli chcemy zrobić fabularną KP i uregulować możliwe do posiadania przedmioty. | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:16 pm | |
| KP mechaniczna jest przydatna. Przynajmniej pozwoli grać jedną postacią w kilku sesjach pod rząd i ją aktywnie rozwijać | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:24 pm | |
| Chyba już o tym gdzieś pisałem i teraz widzę, że ktoś to popiera Rozpisanie mechanicznie Karty Postaci Fabularnej to dla mnie chwilka (nawet mam już szablon dzięki Tarinie ) | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:25 pm | |
| No to je po prostu wywalmy i zostawmy tylko sklep z prezentami i kwiaciarnię oraz jubilera, gdzie można będzie wysłać jakąś biżuterię co tam bonusy będzie miała i po sprawie bo to trochu ekwipunek zawala, to samo paski trzeźwości i odurzenia- na co one? wywalamy |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:29 pm | |
| No cóż. Możnaby zostawić i rozwinąć. Na przykład dać krasnoludom mały bonus przy upojeniu (Schlejmy się w karczmie!) A elfom odurzenie od ziółek... (Każdy ma prawo zakurzyć) Nie wiem czy warto usuwać element który mógłby te grę wyróżnić na tle innych. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:32 pm | |
| Ale z tego co wiem, te paski i tak nie działają xD A co z resztą ras? Huh? |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:34 pm | |
| To były tylko przykłady. Hobbitom dać możliwość palenia fajkowego ziela, uruk-hai czy jak się to pisze mogą dostać jakieś bagienne korzenie. Dać graczom możliwość wodowli i obrówbki. Suszarnie i budynki do obróbki. Tak jak i gorzelnie. To warto rozwinąć bo jest niewątpliwie ciekawe gdy si nad tym zastanowić. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:36 pm | |
| Tari uwaga! Mam niespodziankę! Usunąłem paski odurzenia i trzeźwości i co? Dostałem bugreport, że zniknął pasek odurzenia FAJKOWYM ZIELEM w bree je można palić. Daje chyba bonus w postaci energii, ale też zwiększa odurzenie Lepiej to rozwińmy Poza tym dajmy bonus do palenia ziela, ale hobbitom Elfy są powściągliwe *robi wyniosłą minę* | |
|
| |
Kugba
Nick : Morrim ID : 151 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 93 Join date : 23/06/2012
| Temat: Re: Fabularne przedmioty Wto Lip 17, 2012 3:39 pm | |
| Najlepiej rozwijać bo jest to niespotykane i ciekawe. (Trzeba w końcu napisać jakiś FAQ bo za grzyba nie da się domyślić wielu rzeczy. Oraz bęðe musiał zrobić solidną mapę na której będzie widać wszystko jak na dłoni.
| |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Fabularne przedmioty | |
| |
|
| |
| Fabularne przedmioty | |
|