Forum Shire
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum Shire
 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Zniesienie stylu gry

Go down 
+5
Maravandes
Fëandil Êlentáriel
Mardro
Calen
Żabcia
9 posters
Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next

Co dalej ze stylem gry?
Zostawiamy tak jak jest (mech, mech-fab, fab).
Zniesienie stylu gry Empty62%Zniesienie stylu gry Empty
 62% [ 8 ]
Zostawiamy tak jak jest, ale ograniczamy opcje mechaniczne dla graczy fabularnych.
Zniesienie stylu gry Empty23%Zniesienie stylu gry Empty
 23% [ 3 ]
Kasujemy jeden ze styli, zostawiając podział na mechanicznych i mechaniczno-fabularnych.
Zniesienie stylu gry Empty8%Zniesienie stylu gry Empty
 8% [ 1 ]
Kasujemy wszystkie style.
Zniesienie stylu gry Empty7%Zniesienie stylu gry Empty
 7% [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 13
 
Poll closed

AutorWiadomość
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeSob Maj 26, 2012 6:41 pm

Na większości grach jest ustalony styl gry, fabularny, fabularno-mechaniczny i mechaniczny. Może odbijmy się od kanonów i znieśmy to? Skoro Feandil chce stworzyć coś oryginalnego to może odejdźmy od kanonów? Podobnie z charakterem? Po co narzucać graczowi określony styl grania? Niech postać będzie taka, jaką on chce, bez narzucania kanonów ich odgrywania, tak jak to mamy w rzeczywistości.
Powrót do góry Go down
Żabcia

Żabcia


Nick : Reainae
ID : 132
Ranga : Mieszkanka
Female Liczba postów : 218
Join date : 03/04/2011
Skąd : Rzeszów

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeSob Maj 26, 2012 8:23 pm

Myślę, że zniesienie stylu gry nie znalazłoby zastosowania. Gracz mechaniczny nie musi posiadać profilu, dlatego też strażnikom potrzebna jest stosowna informacja w tym temacie. Gdyby style zniknęły, każdy bez wyjątku musiałby posiadać profil, bo nie moglibyśmy odróżnić fabularnego od mechanicznego, a ci drudzy najczęściej takiego profilu napisać nie potrafią. Co więcej, nie jest im on do niczego potrzebny. A charakter jak charakter, nie mam określonego zdania. Niby dobra postać nie stanie się nagle diabelnie złą, więc nie wiem, czy jego wybór faktycznie w jakiś sposób ogranicza. Dla postaci z wahaniami nastrojów jest bodajże możliwość wyboru charakteru nieprzewidywalnego.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeSob Maj 26, 2012 11:30 pm

A no chyba, że tak. W sumie racja, nie pomyślałam o tym, że narobi Wam to bałaganu, Strażnikom.
Powrót do góry Go down
Calen

Calen


Nick : Calendila
ID : 230
Ranga : Obywatelka Lothlorien
Female Liczba postów : 71
Join date : 07/05/2012

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeNie Maj 27, 2012 8:46 am

Jeżeli ktoś wymyślił pewną rzecz, dla ułatwienia życia ogółowi, to dlaczego mielibyśmy się silić na oryginalność, pozbawiając spokoju? Zdecydowane nie, dla zniesienia stylu. Jednak dałabym możliwość jego zmiany, po upływie 48h.

A żeby style miałby jakiekolwiek konsekwencje wyboru, osobiście odebrałabym czysto fabularnym licznik energii, a mechanicznym wejście do Oberży. Ale nie wnioskuję za tym, a jedynie wyrażam swoją opinie.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeNie Maj 27, 2012 9:54 am

Dla mnie styl gry jest narzucaniem ram, w jakich gracz musi się mieścić w odgrywaniu postaci.
Na jednej grze, której kiedyś grałam, nie ma ani stylu gry, ani charakteru postaci i muszę przyznać, że bardzo fajnie to funkcjonowało- każdy dostawał energię, każdy mógł wchodzić na karczmę, a jak ktoś chciał grać tylko fabularnie, to zakładał immunitet.

Gdzieś już coś było ze zniesieniem energii i zakazu wchodzenia do karczmy dla mechanicznych i to w ogóle nie przeszło

Ja mam taką myśl: zróbmy głosowanie na grze i spytajmy graczy co myślą o czymś takim. Musimy pamiętać, że ich zdanie powinno w niektórych przypadkach, być dla nas priorytetem, my jesteśmy dla graczy oni są dla nas.



Powrót do góry Go down
Mardro




Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 34
Skąd : Olkusz

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeCzw Maj 31, 2012 8:19 pm

To ja też się wypowiem:

Powinien być podział tylko na Mechaniczny i Mechaniczno-Fabularny, co byłoby informacją dla strażników, czy postać musi posiadać profil fabularny, czy nie. Gracze Mech-Fab nie mieliby obowiązku gry mechanicznej (bo czemuż by?), ale mieliby dostęp do dodatkowej karty postaci, która zawierałaby opis fabularny ich postaci, co przy okazji byłoby prawidłowym uzasadnieniem istnienia Punktów Klimatu.

Pozdrawiam
Mardro
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeCzw Maj 31, 2012 9:09 pm

To też dobra myśl Mardro.
Tym bardziej, że to to teraz Ty pomagasz przy mechanice.
Można by było zrobić taki test i zobaczyć jak to się przyjmie.
Tudzież zrobić podział tylko an mechanicznych i fabularnych: mechanicznie tylko zajmują się mechaniką, fabuła ich nie obowiązuje, zaś fabularni wszystko co związane z fabułą, ale tez mogliby grać mechanicznie.
Powrót do góry Go down
Żabcia

Żabcia


Nick : Reainae
ID : 132
Ranga : Mieszkanka
Female Liczba postów : 218
Join date : 03/04/2011
Skąd : Rzeszów

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimeCzw Maj 31, 2012 11:53 pm

Głosuję za zostawieniem obecnych ustawień - podział na trzy style gry. Można by ewentualnie zwiększyć wymagania odnośnie profilu jeśli chodzi o graczy czysto fabularnych, plus wspomniana wyżej kasacja licznika energii, wtedy miałoby to jakiś głębszy sens. Chociaż ciężko byłoby takiemu graczowi zarobić na założenie klanu, taka moja drobna aluzja.
A dodatkowe karty postaci są fajnym pomysłem, gdzieś to chyba funkcjonowało i całkiem fajnie się prezentowało.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 7:27 am

Mardro napisał:
ale mieliby dostęp do dodatkowej karty postaci, która zawierałaby opis fabularny ich postaci, co przy okazji byłoby prawidłowym uzasadnieniem istnienia Punktów Klimatu

Bardzo dobry pomysł, Monsieur!

Jeśli chodzi o zniesienie stylu - zupełnie nie rozumiem problemu... Odchodzenie od kanonów? Każdemu graczowi, nie pisząc już o strażnikach, styl gry bardzo pomaga w szukaniu postaci z którymi chciałoby się napisać sesje. Charakter, przynajmniej dla mnie, również jest istotny, ponieważ dzięki niemu mogę wnieść wstępne założenie - jak dana postać będzie się zachowywać i czego mogę od niej oczekiwać?
Nie trzeba wszystkiego likwidować, by sprawić, żeby gra była inna niż pozostałe. Niektóre elementy, które ułatwiają rozgrywkę, powinny, a nawet muszą być niezmienne.
Powrót do góry Go down
Mardro




Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 34
Skąd : Olkusz

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 9:37 am

Tarina napisał:
Tudzież zrobić podział tylko an mechanicznych i fabularnych: mechanicznie tylko zajmują się mechaniką, fabuła ich nie obowiązuje, zaś fabularni wszystko co związane z fabułą, ale tez mogliby grać mechanicznie.

A czym to się różni od proponowanego przeze mnie rozwiązania, poza tym, że mój tryb Mechaniczno-Fabularny będzie nazywany po prostu Fabularnym? Jak to nazwę, to dla mnie rybka, ważniejsze jest działanie. (Jak mawia kumpel: "Jeśli szambo nazwiesz stokrotką, to nie zmieni zapachu").

Rei napisał:
Głosuję za zostawieniem obecnych ustawień - podział na trzy style gry. Można by ewentualnie zwiększyć wymagania odnośnie profilu jeśli chodzi o graczy czysto fabularnych, plus wspomniana wyżej kasacja licznika energii, wtedy miałoby to jakiś głębszy sens. Chociaż ciężko byłoby takiemu graczowi zarobić na założenie klanu, taka moja drobna aluzja.

Nie żebym koniecznie chciał coś w podziałach zmieniać. Ale skoro między Mech-Fab i Fab nie będzie zbyt wielu różnic (jeśli w ogóle), nawet po dodaniu fabularnej karty postaci, to po co trzymać 3 tryby gry, skoro 2 będą zupełnie wystarczające? Wymagań względem grania mechanicznego zbytnio nie ma. Zatem jeśli ktoś chce grać tylko mechanicznie, to bierze tryb mechaniczny. Ktoś chce grać fabularnie? Bierze fabularny(mechaniczno-fabularny - zależy jak go nazwiemy)? To znaczy, że chce grać fabularnie, ale może się pobawić też mechaniczną stroną gry.

Avie Tildomerel napisał:
Jeśli chodzi o zniesienie stylu - zupełnie nie rozumiem problemu... Odchodzenie od kanonów?

Na zadane pytanie odpowiadam: nie. Rozwój? Tak!
Jestem za pozostawieniem podziału (jak już pisałem), ale nie w takiej postaci jak jest obecnie, bo poza wygodą dla Strażników i MG nie wnosi nic specjalnego. Karty postaci (pomijając nie ustalony jeszcze ostateczny wzorzec i niegotowe kanony, np. magii) gracze muszą pisać sami. Czemu ułatwiamy pracę wszystkim tylko nie im? Punkty Klimatu chwilowo łatwo byłoby zafałszować, a jeśli stworzymy to jako element działający w systemie gry, my będziemy mieli łatwiejszą kontrolę nad tym, a gracze wygodniejsze tworzenie postaci do sesji Smile

Mógłbym to zacząć pisać już teraz. Jednak chciałbym, aby sprawy takie jak: umiejętności, cechy rasowe, itd. były już dopracowane kiedy będę się za to brał.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 9:53 am

Rei po to chcemy zrobić podania na klany i rody, żeby gracze nie musieli płacić za ich zakładanie- będą musieli się wykazać pomysłowością i postarać się, jeśli będą chcieli prowadzić klan i ród. Będą Karty Postaci, a Punkty Klimatu będą zamieniane na punkty dzięki którym gracze będą rozwijać postać- musimy jeszcze ustalić, ile punktów na rozwinięcie danej umiejętności- nowa umiejętność X PK, rozwinięcie umiejętności z danego poziomu na wyższy X PK itd. max mistrz.

Mardro, w sumie to masz racje, moje niedopatrzenie.

Ja jestem za tym, by zrobić jak mówisz.

Jak mi się uspokoją egzaminy i będę mieć dłuższą przerwę, zacznę ogarniać wzorzec KP, wzorzec czarów itd. Kanon magii podobno ma Fean, omawiam to już z nim. Co do reszty, też się ogarniemy.

Jeszcze muszę spytać Feana, kiedy planują NE, to może byśmy mogli, to co najważniejsze, przygotować na NE.
Powrót do góry Go down
Fëandil Êlentáriel

Fëandil Êlentáriel


Nick : Fëandil Aldamír Cúlinde
ID : 23
Ranga : Władca Lothlórien
Male Liczba postów : 492
Join date : 22/03/2012
Age : 33
Skąd : Gniezno | Poznań

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 11:40 am

Dla mnie dobry jest obecny wzór. Nie wiem czemu zajmujemy się rzeczami, które nie sprawiają żadnego kłopotu.
Powrót do góry Go down
http://www.realmadrid.pl
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 1:29 pm

Również się zastanawiam nad sensem tej dyskusji. Określa jak kto chce grać. Trudno o coś bardziej wyrazistego.
Powrót do góry Go down
Mardro




Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 34
Skąd : Olkusz

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 1:33 pm

Fëandil Êlentáriel napisał:
Dla mnie dobry jest obecny wzór. Nie wiem czemu zajmujemy się rzeczami, które nie sprawiają żadnego kłopotu.

Już wyjaśniam:
1. Dlatego, że punkty klimatu nie mają poprawnego zastosowania w grze, a przydałoby się takie. Punkty Klimatu wydawane na osobnej karcie postaci, byłyby ułatwieniem dla wszystkich.
2. Nie widzę sensu odbierać fabularnym zabawy mechaniką, a bez takiej akcji podział na mech-fab i fab nie ma sensu.
3. Ogólne prawa (konieczność posiadania klimatycznego profilu, w którym byłaby historia postaci +/- jakieś opowiadania) nie będzie wymagało zmian po takiej operacji, a wszystko będzie działało sprawniej.

Chyba, że jednak Fabularni mają mieć odebrane część możliwości mechanicznych, wtedy zostaje podział taki jaki jest, ale przy dodatkowej KP będę się upierał.

EDIT:
Khamus witam na forum. Właśnie moje rozwiązanie nie zabiera prawa do gry mechanicznej fabularnym graczom. Ewentualnie można dołożyć prawo do zmiany trybu po upływie X czasu. Jeśli fabularny gracz stwierdzi, że chce grać mechanicznie, to po prostu gra, a fabularnie się nie udziela. Jeśli mechaniczny będzie chciał grać fabularnie, to w opcjach konta (jeśli minie odpowiedni czas, albo pierwsze w dowolnym momencie) sobie uaktywni grę fabularną i tyle Smile
Nie określam też jak kto ma grać. Dokładam tylko coś, co ułatwi graczom operacje na fabularnej karcie postaci i ujednolici cały proces.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 3:27 pm

Miałam napisać to, co napisał Mardro.
Wbrew pozorom mechanika, w niektórych przypadkach łączy się z fabułą.
KP jest to coś mechaniczne, aby ograniczać tzw. supermanów czy innych herosów.
Nie da się uniknąć, chociaż małej ingerencji mechaniki w fabułę, a skoro mamy używać PK jako walutę wymiany na rozwijanie umiejętności.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 3:32 pm

No to Ja teraz użyje argumentów dlaczego ten system jest najlepszy.

Pierwszy argument: Modyfikacja kodu powinna być banalna, gdyż co do punktów klimatu wystarczy dodatkowe tabelka z możliwością edycji. oczywiście należy dodać jeszcze jak jak Mard mówi Kartę postaci, gdzie można te punkty wydać.

Fabularni nie muszą mieć w ogólne energii. Ich koszty poruszania niech będą wynosić 0 wtedy mogą chodzić po mapie i nie mogą nic zarabiać. Brak przesyłania kasy powoduje brak możliwości oszustw.

Po za tym czy inne zmiany nie lepiej uzależnić od rangi? Podam przykład w C++, bo php nie znam ale dla programistów powinno być jasne

if (ranga == Fabularnie)
{
Kod tylko dla tej rangi
}
Kwestia zmiany trybu można omówić w innym temacie Smile

Powrót do góry Go down
Żabcia

Żabcia


Nick : Reainae
ID : 132
Ranga : Mieszkanka
Female Liczba postów : 218
Join date : 03/04/2011
Skąd : Rzeszów

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 3:38 pm

Ale tutaj chyba nikt nie wystąpił przeciwko dodatkowej KP. Dyskusja dotyczy likwidacji jednego ze stylów, co moim zdaniem jest totalnie bezsensowne. Przecież gracze nie narzekają w tej kwestii, więc po co usuwać coś, co działa całkiem sprawnie.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 3:46 pm

Nie, nikt nie wspominał.

Dokładnie. Ja tylko narzuciłam owy pomysł, jeśli ma zostać, tak jak jest, to ok, niech tak będzie.

Uprzednio jednak proponuję zrobić ankietę dla graczy z zapytaniem, jak widzą takie coś, skoro robimy granie dla nich niech oni zabiorą głos, wtedy pokażemy, że liczymy się z ich zdaniem.
Powrót do góry Go down
Żabcia

Żabcia


Nick : Reainae
ID : 132
Ranga : Mieszkanka
Female Liczba postów : 218
Join date : 03/04/2011
Skąd : Rzeszów

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 4:07 pm

Ankieta na forum dodana, stworzenie podobnej w grze nie leży w mojej mocy. Jeśli brakuje jakichś opcji, można mi dosłać na PW.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 4:18 pm

Obowiązek obywatelski spełniony ;]
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 4:30 pm

No to trzeba poinformować graczy i pozostałych i wsio.
Powrót do góry Go down
Maravandes

Maravandes


Nick : Maravandes
ID : 301
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 6
Join date : 01/06/2012

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 6:47 pm

Witam, wg. Mnie usunąć jeden ze styli to żaden problem byleby był motyw ze stylu mech-fab bo jak dla mnie stawianie gracza przed wyborem albo grasz mechanicznie albo fabularnie jest złe. Nawet jeśli damy do wyboru komuś zmianę z mech na fab (czy odwrotnie) po x czasu to nie da się ich na pewno nieograniczonej ilości tylko jedną czy coś takiego, a jeśli będzie jedna, to co jeśli mu się odwidzi? Jak dla Mnie gdybym miał wybrać jedno z tych to po prostu po pewnym czasie przestałbym grać w ogóle bo bym się znudził, fabularnie mało się udzielam w Shire, jedynie w karczmie ale jeśli by miałoby Mi się odebrać tę możliwość to gra traci na wartości bo traci ważny element gry.





PS. sorki że tutaj to poruszam ale kiedy jest jakaś sesja i czy potrzebuje KP na wzięcie udziału? jak tak to jak ona wygląda ?
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 6:56 pm

Mardro chciał zostawić fabularny i mechaniczny styl, ale każdy miałby, jak dobrze zrozumiałam, z motywami ze stylu mech-fab.


Maravandes, ponieważ nie mamy wielu kanonów opisanych, jak chociażby magii, nie mamy też kart postaci, podań na chowańce, rody/klany itd. ustaliliśmy z Feandilem, naszym GMG, że wstrzymujemy do tego czasu sesje, poza tymi w karczmie. Do nich nie trzeba mieć KP.
Ja natomiast w chwili obecnej mam egzaminy na uczelni, jak tylko będę mieć wolna chwilę, na pewno rozegram sesję, poza tym, planujemy z Feanem sesję na NE, taka fabularną, wpływająca na ŻK (Życie Krainy).

Cieszę się, że gracz postanowili zabrać głos, to bardzo dobrze. W końcu grę robimy dla nich Smile

Powrót do góry Go down
Maravandes

Maravandes


Nick : Maravandes
ID : 301
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 6
Join date : 01/06/2012

Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 7:17 pm

Tarina napisał:

Cieszę się, że gracz postanowili zabrać głos, to bardzo dobrze. W końcu grę robimy dla nich Smile


Do usług Very Happy

jeszcze jedno szybkie pytanie, gracz mech.-fab. zaczynający sesje czerpie jakieś atuty z mechanicznego konta? np. siła zreczność, złoto ród itp? czy to jest wtedy 1lvl gracz jedynie z przeszłością ?
Powrót do góry Go down
Go??
Gość




Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitimePią Cze 01, 2012 7:24 pm

Właśnie nie patrzymy na statystyki mechaniczne, tworząc KP.
Gracz zaczyna od zera. Dlatego chcemy te PK dać graczom jako walutę, do rozwijania postaci w umiejętnościach i czarach. ^ ^
Na statystyki, trzeba ustalić ilość punktów dajmy na to:
dzieci- X ptk, dorośli- x pth, starcy- x ptk
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Zniesienie stylu gry Empty
PisanieTemat: Re: Zniesienie stylu gry   Zniesienie stylu gry Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Zniesienie stylu gry
Powrót do góry 
Strona 1 z 4Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Forum Shire :: Sprawy Krainy :: Propozycje :: Zamknięte-
Skocz do: