| Żarty | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Miły Pan
Nick : Avie Tildomerel ID : 153 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 139 Join date : 08/07/2012 Age : 32 Skąd : Nibylandia
| Temat: Żarty Wto Sty 01, 2013 2:18 pm | |
| Proponuje zlikwidować znajdujące się w lewym dolnym rogu Żarty i zamienić je na krótkie porady dla graczy. | |
|
| |
Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Żarty Wto Sty 01, 2013 3:54 pm | |
| Dobry pomysł, tak zwane tipsy do gry | |
|
| |
Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Żarty Pon Sty 28, 2013 10:22 pm | |
| No calkiem fajny pomysl. Bede mogl pomyslec nad tymi podpowiedziami jako mechaniczny gracz. A inni jak beda chcieli cos dodac od siebie to rowniez nie ma przeszkod. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Żarty Wto Sty 29, 2013 11:57 pm | |
| To pisać Z powietrza nie wkleję | |
|
| |
Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Żarty Sro Sty 30, 2013 9:50 am | |
| "Im większy poziom, tym więcej energii dostaniesz przy każdym resecie." Macie na początek | |
|
| |
Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Żarty Pią Lut 01, 2013 1:09 pm | |
| Takie glowne dzialy przyszly mi do glowy. Jesli o czyms waznym zapomnialem, dajcie znac to dopisze o tym temacie.
I. Zarobki.
1. Dobrym sposobem na zarobek na początku gry jest górnictwo. Można pojechać na Wzgórza Scary, wysłać geologa do kopalń w Shire lub założyć kopalnie w dowolnie wybranym miejscu na mapie w zależności od zawartości złóż.
2. Warto zainwestować w Strażnice, po uzbieraniu punktów ataku można zebrać daniny z okolicznych wiosek i zasilić swój skarbiec. Wypłata w przeliczniku 2:1 nadal daje niezłe zyski.
3. Można zdobywać złoto i doświadczenie na Arenie Walk mierząc się z potworami jak i innymi graczami. Pamiętaj, że przeciwnik musi mieszkać w krainie co najmniej 7 dni, aby móc go zaatakować.
4. Borsucze Jamy czy zwiedzanie lasu, mogą przynieść znaczne korzyści przy dobrych cenach w Magazynie Królewskim (Składziku)
5. Na początku przygody z Shire nie polecam bawić się w drwala. Wysokie koszty licencji na wyrąb lasu, mała ilość stolarzy i łuczników znacząco pogarszają opłacalność tego zajęcia.
6. Masz za dużo energii? Nie marnuj jej w Opuszczonych Norkach (Labirynt) ani żadnym z Pośredniaków.
II Podróże
1. Jeśli w Stajni kupisz konia, siodło i nauczysz się jeździć, to za darmo lub za symboliczna opłatą możesz podróżować po okolicznych lokacjach.
2. W większości miast istnieje Towarzystwo Przewozowe, które za opłatą zależna od poziomu i odległości przewiezie Cię do dowolnego miasta.
3. W okolicach niektórych miast można załapać się na odpłatną pomoc Numenorejskiego Przewodnika. Niestety zna drogę do nielicznych i wybranych miejsc.
4. Niektóre miasta zlokalizowane nad rzeką mogą być osiągnięte spływami.
5. Gdy nie masz pieniędzy wystarczą nogi i trochę energii do przejścia mapy pieszo. Zużycie energii zależne od ukształtowania terenu.
5. Czasem zdarza się, ze karawana zabłądzi. Nie pozostaje nic innego, jak na piechotę dotrzeć do najbliższego miasta i stamtąd kontynuować podróż.
6. Zaletą podróży pieszej, jest bezpieczeństwo. Bandyci nie napadają na samotnych podróżników, w przeciwieństwie do karawan.
III Energia
1. Każdy gracz zaczyna z bazowym poziomem energii równym 5.00. Za zdobyty poziom postaci dodaje się +0.3 energii bazowej.
2. Energia bazowa jest dodawana do konta co reset (o każdej pełnej godzinie)
3. Dodatkową, główną formą zdobywania energii jest: klikanie w toplisty, picie kawy i herbaty, palenie fajkowego ziela, odpoczynek w domu lub na koniu. Jak - trzeba odkryć samemu.
IV Zawody
1. Kowal potrzebuje do pracy sztabek jako materiału, mithrilu, kryształu lub adamantium. Sztaby może wytopić w hucie, a minerały zdobyć w kopalni.
2. Stolarz wyrabia przedmioty z drewna, które po zakupieniu licencji można wycinać z lasu.
3. Zielarz sadzi i zbiera zioła po uprzednim ususzeniu ich na nasiona. Farmę można założyć w niektórych miastach lub na dowolnym miejscu na mapie.
4. Alchemik może współpracować z zielarzem. Potrzebuje dużo ziół do sporządzania mikstur. Może również szukać ich w lesie lub w górach.
5. Jubiler zajmuje się wyrobem pierścieni. Wykorzystuje do tego głównie meteoryt. Pierścienie dają bonusy do statystyk.
6. Złodziej może okradać mieszkańców ze złota, które noszą przy sobie.Suma zdobyta w ten sposób wynosi: poziom złodzieja *1000, ale oczywiście nie więcej niż ktoś ma w sakiewce. Można okradać też bank i sklepy. Udana kradzież zależy od stosunku sumy zręczności, szybkości i inteligencji swojej do innego gracza lub stosunku sumy ww do poziomu, jeśli chodzi o kradzież w banku.
7. Hodowla to krzyżowanie chowańców w celu powiększenia stada. Zaczyna się od łasic, a kończy na czarnych smokach.
V Walka
1. Można walczyć z potworami na Arenie Walk, mierzyć się z innymi mieszkańcami: na Arenie Walk lub wyzywając ich na pojedynek wręcz lub wykonywać zlecenia pobicia wydane przez innego gracza. Jedynie na Arenie Walk przeciwnik musi mieć poziom równy lub większy od naszego.
2. Miecznik/Topornik (walka bronią białą) używa ww do walki. Może wykonać tyle celnych ataków ile wytrzymałości ma broń. Należy pamiętać o naprawianiu, inaczej narzędzie ulegnie zniszczeniu.
3. Łucznik używa łuku oraz strzał zawartych w kołczanach. Jeden kołczan odpowiada dwudziestu strzałom, należy więc uzupełniać go, aby mieć czym strzelać.
4. Mag musi mięć różdżkę i nauczyć się czarów (ofensywnych jak i defensywnych). W zależności od Siły Woli i Inteligencji ma proporcjonalną ilość Punktów Many do wykorzystania w walce.
5. W zależności od stosunku zręczności i szybkości można unikać ataków przeciwnika. | |
|
| |
Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Żarty Pią Lut 01, 2013 2:46 pm | |
| Ale tak wlasciwie teraz patrze, ze juz jest cos takiego jak 'Poradnik'. Podobne rzeczy sa tam zawarte, a nawet obszerniej opisane. | |
|
| |
Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Żarty Sob Lut 02, 2013 4:17 pm | |
| Porady powinny wyświetlać się losowo. Nie będę dzielić ich też na grupy, jak Ty to uczyniłeś. Z doświadczenia: mało kto zagląda do tych poradników. Raz nawet dostałem pytanie, czym się różni klimat od jego braku. | |
|
| |
Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Żarty Pon Lut 11, 2013 9:31 pm | |
| Ja podzielilem na grupy tylko dla siebie zeby wiedziec co wlasnie pisze i dla was, zebyscie wiedzieli co czytacie. Porady maja byc tak jak mowisz i tak jak obecne zarty, generowane losowo. | |
|
| |
Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Żarty Pon Lut 11, 2013 10:24 pm | |
| Ale i tak sądzę że więcej ich potrzeba bo te kilka to zaraz każdy wszystkie przeczyta | |
|
| |
Nitaela
Nick : Nitaela Havaria ID : 15 Ranga : Karczmarka Liczba postów : 51 Join date : 07/08/2012 Age : 34 Skąd : wziąć na piwo?
| Temat: Re: Żarty Wto Lut 12, 2013 2:56 am | |
| Ja mam radę: nie zostawajcie jubilerami | |
|
| |
Balgator
Nick : Balgator ID : 5 Ranga : Kapitan Straży Liczba postów : 108 Join date : 20/02/2012 Age : 36
| Temat: Re: Żarty Wto Lut 19, 2013 3:48 pm | |
| Też mam radę: Niezależnie od poziomu, powinieneś zaatakować Balgatora. Przynosi to spore doświadczenie, nawet, jeśli go nie pokonasz. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Żarty | |
| |
|
| |
| Żarty | |
|