| Pomysły na ożywienie gry | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Szagar
Nick : Rengar ID : 49 Ranga : Komandor Liczba postów : 334 Join date : 04/04/2011 Skąd : Woodbury
| Temat: Pomysły na ożywienie gry Sob Lis 24, 2012 10:55 pm | |
| Nic się nie dzieje, to można trochę na forum popisać. Wszyscy znają obecną sytuację w Shire, która nie zmienia się od wielu tygodni, czy tam nawet miesięcy. Liczba aktywnych graczy wynosi zero. Co byście zrobili już teraz, w tej chwili żeby poprawić sytuację? Chodzi o to by o każdej porze dnia i nocy przesiadywało tysiąc ludzi i wszystkim chciało się grać. Co byście zmienili? Taki niepozorny temat, a może coś z tego wyniknie jeśli każdy napisze jakąś pierdołę. Ja napiszę później, muszę się nad tym poważnie zastanowić. | |
|
| |
Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Nie Lis 25, 2012 8:43 am | |
| Chyba nadal głosując na topke, to się głosuje na stary adres, co na pewno też w jakiś sposób działa negatywnie, a dodatkowo można by było wykupić jakąś reklamę, bądź też napisać dobrą recenzję dla gry i rozeklamować ją na tematycznych forach i stronkach z grami "via www". | |
|
| |
Miły Pan
Nick : Avie Tildomerel ID : 153 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 139 Join date : 08/07/2012 Age : 32 Skąd : Nibylandia
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Nie Lis 25, 2012 9:53 am | |
| Ani jedno, ani drugie podane przez Ciebie rozwiązanie Besidrolu, nie jest możliwe bez obecności Ló. On natomiast nie ma na nic czasu... Moją propozycją jest zrobienie bezwzględnego resetu gry, niezależnie od jej obecnego stanu, lub zmotywowanie się i napisanie wszystkich brakujących elementów z nią związanych: opisy ras, szczepów oraz niektórych lokacji w grze. | |
|
| |
Szagar
Nick : Rengar ID : 49 Ranga : Komandor Liczba postów : 334 Join date : 04/04/2011 Skąd : Woodbury
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Nie Lis 25, 2012 2:39 pm | |
| Bezwzględny reset gry (oczywiście z bezwzględną czystką wszystkich graczy) to chyba najlepsze rozwiązanie. Wtedy nastąpi nowy początek i szał ludzi na bycie pierwszymi w czym się tylko da, szał na rangi i całą resztę.
Trzeba koniecznie zmienić wygląd gry/inaczej rozplanować miejsce odnośników, bo teraz jest tak wszystkiego napaćkane, ciężko cokolwiek znaleźć. Nieczytelność sprawia, że po wejściu do gry chce się od razu z niej wyjść. I w sumie ja tak robię, wchodzę i wychodzę.
I może do tego ciut mniej rygorystyczny klimat.
Bym zapomniał o najważniejszym - nowe forum! | |
|
| |
Miły Pan
Nick : Avie Tildomerel ID : 153 Ranga : Mieszkaniec Liczba postów : 139 Join date : 08/07/2012 Age : 32 Skąd : Nibylandia
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Nie Lis 25, 2012 6:57 pm | |
| Poważnie? W takim układzie moglibyśmy stworzyć nową grę od podstaw... | |
|
| |
Szagar
Nick : Rengar ID : 49 Ranga : Komandor Liczba postów : 334 Join date : 04/04/2011 Skąd : Woodbury
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Nie Lis 25, 2012 7:47 pm | |
| | |
|
| |
Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Nie Lis 25, 2012 10:29 pm | |
| Można i w tę stronę, zrobić reset krainy i wszystko od nowa, ale wiek graczy, by zachować jakieś wartości chociażby mógłby zostać, a z resztą ode mnie to nie zależy, ale reset krainy się odwleka przez trudność gry. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Pon Lis 26, 2012 8:26 am | |
| Reset się pojawi, zastanawiamy się(ja i Lo) w jakiej formie. Były propozycje reset kompletny wraz z kasacją ludzi i reset globalny, który sam w sobie jest zbugowany Jestem za opcja globalnego, większość opisów ras i szczepów jest gotowa. Także jak uda się Lo przysiąść na komputerem będzie on pracował nad resetem. |
|
| |
Iriss
Nick : Iriss ID : 431 Ranga : mieszkanka Liczba postów : 20 Join date : 29/07/2012 Skąd : Carn Dum --- (Radom)
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Pon Lis 26, 2012 10:20 am | |
| *** Co właściwie oznacza reset globalny? Czym się różni od tego drugiego? -lekko offtopic ,sorry D: Wszędzie pewnie występuje kasacja kont? *** Temat ogólnie dobry, na czasie że tak powiem, jak widać jest potrzebny;) *** Wpadł mi jeszcze taki drobny pomysł,a niewymieniany- może by tak kiedyś zrobić coś w stylu Wiki Shire? zdaję sobie sprawę że to drugie tyle roboty, dlatego tylko rzucam hasłem:) zamieścić jako pomoc dla nowych graczy po prostu opisy wszelkie ras klas profesji tam, opis świata, założenia magii etc etc no po prostu takie kompendium xD jak pierwszy raz człowiek wchodzi do gry po rejestracji to ma w głowie lekki zamęt od ilości rzeczy z tego co dobrze pamiętam..może byłoby to pomocne jak ktoś ma w ogóle pierwszy raz styczność z vallheru czy samym Shire? *** może już mniej ważne,ale trochę na dłuższą metę uciążliwy element samej mechanicznie gry- yy tego tam tadam...uwaga: CZCIONKA!. xD może mam złą rozdzielczość czy coś ale u mnie to wygląda jak jakaś 7 czy 8 z Worda, chyba trochę małe przegięcie: D nie mam zielonego pojęcia czy tak jest u każdego, na innych stronach czy nawet forum mam już po ludzku:D, no i powiedzmy że mam na to już swój prywatny sposób odnaleziony, ale to może być dla innych graczy trochę też uciązliwe, wiadomo... . Jak coś mi się jeszcze przypomni, dopiszę. Wciśnij sobie raz [ctrl] + [+] na stronie gry, chyba, że to jest ten Twój prywatny sposób. Niestety również nie wiem od czego to zależy. /Żabcia | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Pon Lis 26, 2012 10:41 am | |
| - Iriss napisał:
- *** Co właściwie oznacza reset globalny? Czym się różni od tego drugiego? -lekko offtopic ,sorry D: Wszędzie pewnie występuje kasacja kont?
Reset globalny - usunięcie danych z każdej tabelki przypisanej do graczy z wyjątkiem wieku, avka i profilu Reset kompletny - usunięcie graczy przez co nie ma tabelek - Iriss napisał:
- *** Wpadł mi jeszcze taki drobny pomysł,a niewymieniany- może by tak kiedyś zrobić coś w stylu Wiki Shire? zdaję sobie sprawę że to drugie tyle roboty, dlatego tylko rzucam hasłem:)
zamieścić jako pomoc dla nowych graczy po prostu opisy wszelkie ras klas profesji tam, opis świata, założenia magii etc etc no po prostu takie kompendium xD jak pierwszy raz człowiek wchodzi do gry po rejestracji to ma w głowie lekki zamęt od ilości rzeczy z tego co dobrze pamiętam..może byłoby to pomocne jak ktoś ma w ogóle pierwszy raz styczność z vallheru czy samym Shire? Z magia jest problem i to większy niż wydaje się, tutaj z Lo będziemy musieli zamienić wiele czasu na dysputy, co do reszty opisy ras i szczepów pojawią się, trzeba je jedynie wkleić na grę Przez pewien czas resetu gra na pewno będzie zamknięta, trzeba zrobić lekkie zmiany w kreatorze jako poprawę. - Iriss napisał:
- *** może już mniej ważne,ale trochę na dłuższą metę uciążliwy element samej mechanicznie gry- yy tego tam tadam...uwaga: CZCIONKA!. xD
może mam złą rozdzielczość czy coś ale u mnie to wygląda jak jakaś 7 czy 8 z Worda, chyba trochę małe przegięcie: D nie mam zielonego pojęcia czy tak jest u każdego, na innych stronach czy nawet forum mam już po ludzku:D, no i powiedzmy że mam na to już swój prywatny sposób odnaleziony, ale to może być dla innych graczy trochę też uciązliwe, wiadomo... . Jak coś mi się jeszcze przypomni, dopiszę.
Ja tak nie mam |
|
| |
Fëandil Êlentáriel
Nick : Fëandil Aldamír Cúlinde ID : 23 Ranga : Władca Lothlórien Liczba postów : 492 Join date : 22/03/2012 Age : 33 Skąd : Gniezno | Poznań
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Pon Lis 26, 2012 11:23 am | |
| - Kojot napisał:
- Można i w tę stronę, zrobić reset krainy i wszystko od nowa, ale wiek graczy, by zachować jakieś wartości chociażby mógłby zostać, a z resztą ode mnie to nie zależy, ale reset krainy się odwleka przez trudność gry.
To akurat nie kłopot przerzucić graczy aktywnych z wysokim "wiekiem" na niższy ID przykładowo Wg. mnie reset globalny to chyba jedynie rozwiązanie. Stare zniechęca, a nowe przyciąga. Sam wygląd Shire, uporządkowanie, brak klimatu layout'a (co jak co to istotna sprawa) odstrasza. Projektów na chwilę obecną gotowych jest 9/30, jednak przeglądając zasoby źródłowe, opis szczepów Hobbitów np. Stoorów, czy pomniejszych odłamów Krasnoludów nie zajmie 1/3 objętości charakterystyki Elfów, czy Entów. Także kilka trudniejszych projektów za nami. | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Pon Lis 26, 2012 12:37 pm | |
| Fean takie coś dopiero po resecie, przed resetem przerzucanie graczy to istny horror dla programistów Lay..chyba jestem jedynym, ktoremu się podoba xD Fean przypuszczam, że zmiejszymy liczbę projektów i skupimy się na istotnych. Sam moge spisać wszystko, ale ktoś musi to potem poprawić No i wstawić na gre. Fakt z Mardro jest trochę roboty ale on sam nie ma za duzo czasu, no nic trza sobie radzic z tym co mamy |
|
| |
Fëandil Êlentáriel
Nick : Fëandil Aldamír Cúlinde ID : 23 Ranga : Władca Lothlórien Liczba postów : 492 Join date : 22/03/2012 Age : 33 Skąd : Gniezno | Poznań
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Pon Lis 26, 2012 1:47 pm | |
| Jak najbardziej po resecie OFF: tylko mi w co drugim kliknięciu wyskakuje idiotyczna reklama, że wygrałem iPada2? Nie da się przeglądać strony... | |
|
| |
Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Wto Lis 27, 2012 8:01 am | |
| Ja wygrałem ipada i coś tam jeszcze .... Co kurde jest? | |
|
| |
Żabcia
Nick : Reainae ID : 132 Ranga : Mieszkanka Liczba postów : 218 Join date : 03/04/2011 Skąd : Rzeszów
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Sro Lis 28, 2012 12:05 am | |
| Na forum? Wszędzie teraz wrzucają podobne reklamy, chociaż mnie się tutaj jeszcze nie zdarzyło. W każdym razie nie sądzę, by cokolwiek dało się z tym zrobić, śmiecą i tyle.
Dobra, też wygrałam. | |
|
| |
Numen Admin
Nick : Numen ID : 397 Liczba postów : 34 Join date : 03/04/2011 Skąd : Świdnica
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry Nie Gru 16, 2012 12:21 am | |
| jak sie ma adblocka to i reklamy nie straszne ) | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Pomysły na ożywienie gry | |
| |
|
| |
| Pomysły na ożywienie gry | |
|