Obecnie w klanach nic ciekawego się nie dzieje, pewnie większości się już znudziły bo są trudne w rozbudowie i oferują mało opcji.
Po pierwsze:
Dobrze by było zmniejszyć koszty rozbudowy kwater, albo w ogóle się tego pozbyć. Dla niektórych może być fajne zbieranie ogromnej ilości surowców by dokupić jedno miejsce, no ale to jest raczej uciążliwe i zniechęca do tworzenia klanów.
Druga sprawa jest już poważniejsza:
Mało jest opcji typowo drużynowych, praktycznie to ich nie ma w ogóle. Liczy się złoto dawane przez graczy a nie oni sami. W takim razie co można dodać?
Doświadczenie ogólnoklanowe:
W dalszej części opiszę za jakie czynności można je zdobyć, a tutaj do czego będzie potrzebne.
Więc klany mogłyby zyskiwać doświadczenie z różnych misji, a po zebraniu odpowiedniej ilości awansowałyby na kolejne poziomy.
-1 poziom równałby się 1 punktowi rozwoju do wydania
-Można za nie kupić ulepszenia do klanu takie jak:
-Lepsze wyposażenie dla żołnierzy (zwiększa ich atak o 2%)
-Umocnienia do fortyfikacji (zwiększa obronę o 2%)
-Łupy wojenne (po wygranej bitwie klan otrzymuje 15% więcej złota niż zwykle)
-Szkolenie żołnierzy (Rekrutacja żołnierzy jest o 5% tańsza)
-Lepszy architekt //jeśli rozbudowa kwater ma zostać// (Zmniejsza koszt rozbudowy wszystkich kwater o połowę)
-Coś co zwiększy szanse na powodzenie w misjach.
-Możliwości jest wiele, to tylko przykłady.
Każda rozbudowa mogłaby mieć ileś poziomów. Na przykład atak można by dopakować maksymalnie do 10%.
Wyprawy/Ekspedycje:Można opracować serię kilku specjalnych zadań. Wykonanie pierwszego - najłatwiejszego - otwierałoby możliwość przystąpienia do kolejnych - cięższych. Mogłoby to wyglądać następująco:
Wyprawy może organizować tylko przywódca i osoby przez niego wybrane.
Przywódca klika w opcję: "Wyprawy" później wybiera to co ma dostępne, czyli przykładowo "Wyprawa do Morii". Dalej jakiś komunikat, że misja jest niebezpieczna i niepowodzenie może się wiązać z czymś tam bla bla bla - o tym później. Szef się na to zgadza i klika "Zbierz ludzi".
-Czas na zgromadzenie graczy wynosiłby przykładowo 6 resetów.
-Wtedy w dzienniku wszystkich klanowiczów pojawia się wpis o nadchodzącej wyprawie, można ją zaakceptować bądź nie.
-Mija te 6 resetów, nadchodzi wyprawa.
-Jeśli się udało gracze zostają nagrodzeni złotem, surowcami, doświadczeniem i wszyscy są szczęśliwi. Można wziąć udział w kolejnej wyprawie.
-Jeśli nie - tracą doświadczenie, doświadczenie klanowe, złoto i takie tam. Wpływ na powodzenie mieliby sami gracze.
Arena klanowa-Mogłaby być dostępna od razu, lub do wybudowania za jakąś skromną opłatą.
-Członkowie klanu mogliby się na niej lać bez utraty zdrowia i doświadczenia, po prostu takie testowanie się.
-Walka z potworami. - Tylko większymi i silniejszymi niż na zwykłej arenie.
-Podobnie jak z wyprawą, wiązałoby się to z zebraniem ludzi.
-Wygrana to oczywiście zysk w postaci doświadczenia.Plądrowanie wiosekCoś takiego jest chyba nawet w strażnicach, można coś podobnego w klanie wykorzystać. Wysłać żołnierzy z garnizonu na przetrzepanie jakiejś wioski.
Budynki generujące dochody-Możliwość wybudowania jakichś sklepików, młynów, farm - nie wiem czego. Jednak miałoby to przynosić klanowi zysk. Wpierw jednak trzeba w to odpowiednio zainwestować. -Dla przykładu mamy jakiś tam sklepik:
-Wybuduj sklep za 100000 sztuk złota, 5k drewna itp.
-Klik w sklep
Hoho, witaj w swoim sklepie, co chcesz zrobić? (Aktualne dochody to 500 sztuk złota na reset)
-Sprowadź nowy towar
-Zareklamuj sklep w mieście
-Podwyższ ceny
I takie tam inne głupie opcje. Co główny reset byłaby możliwość zebrania kasiory.
Karczma klanowa-Wybuduj budynek karczmy za 25000 sztuk złota.
-I mamy własną klanową karczmę!
-Przywódca miałby tam uprawnienia karczmarza.To chyba na razie tyle, jest z czego wybierać, nie trzeba dawać wszystkiego.
Na jutro wszystko gotowe ma być