Forum Shire |
|
| Wedkarstwo | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 7:27 am | |
| Nazwa tematu tłumaczy wiele, ale dodatkowo opiszę mój pomysł. Chodzi mi o dodanie w miastach, które leża nad rzeką/morzem/jeziorem sklepów, w których było by można kupować wędki i przynętę, a następnie używać ich w każdej lokacji na wędrówce, która leży nad jakąś wodą i w miastach, które też właśnie leżałyby nad wodą. Dodatkowo można by było urozmaicić to wprowadzeniem rodzajów ryb, oraz np. ich wag. W sklepach, w których kupowałoby się wędki i przynęty można by było dodatkowo sprzedawać złapane ryby. Ostatnią częścią tego pomysłu jest dodanie umiejętności o nazwie wędkarstwo, które by było nieodłączne z tą właśnie rozrywką. Oczywiście jest to czysto mechaniczna propozycja, czekam na wasze komentarze. | |
| | | Liktarea
Nick : Liktarea ID : 134 Ranga : Mieszkanka Liczba postów : 82 Join date : 28/03/2012 Skąd : Częstochowa
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 9:37 am | |
| Ciekawe, iście ciekawe...jestem ZA! | |
| | | Bumfcksz
Nick : Dovhun ID : 102 Ranga : Member Liczba postów : 2 Join date : 16/07/2012 Age : 27 Skąd : Częstochowa
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 10:33 am | |
| Myślę że może i owszem jestem za | |
| | | Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 10:53 am | |
| równiez jestem za lecz pomysł do dopracowania.
Jak by sklep wygladał jeden rodzaj wedki czy wiele, jak z przynetami i innymi przyborami, czy mozna było by zginac czy łowieniu np wypasc z łódki ryba pociagnie za bardzo
druga rzecz dodał bym jak ktos ma statek to łowienie ze statku | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 1:10 pm | |
| Jestem za- można wprowadzić nawet taka umiejętność wędkarstwo-mamy zielarstwo to niech bedzie wędkarstwo |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 2:56 pm | |
| Są łowiska to i jeszcze wędkarstwo. A teraz krytyka jak to zwykle w moim przypadku. Kojot skoro to twój pomysł rozumiem, że weźmiesz za siebie opisanie tych sklepów, wędek, przynęt, nowej opcji "szukania" ryb i tego innych rzeczy jak algorytm. Jeśli zrzucasz całą robotę na innych twój pomysł nie ma szans na wykonanie. MG i reszta mają tak czy siak sporo na głowie, brak im czasu na opisywanie oraz myślenie jak to ma wyglądać. Kodowanie będzie czasochłonne, bo trzeba uwzględnić również rodzaj klimatu i położenie. To strasznie dużo roboty(nie twierdze, że będzie ona jakoś trudna ale felernie czasochłonna). Koniec krytyki Skoro większość jest na tak, bierz się za opisywanie |
| | | Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 3:37 pm | |
| Nie bój się, opisy na siebie biorę, oraz to w jakich miejscach jakie ryby i jakie na jaką przynętę biorą oczywiście. W końcu nie złapiesz np. szczupaka w morzu, bo w słonej wodzie nie żyje taka ryba | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 3:40 pm | |
| Kojot, najpierw trzeba zrobić opisy ras, jak zrobisz to zrób opis jakiejś rasy ^ ^ |
| | | Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 4:11 pm | |
| Jestem za Dałeś mi pomysł jaką lokację wrzucić do swojego przyszłego miasta | |
| | | Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 7:07 pm | |
| Ten pomysł jest początkiem moich innych pomysłów, ale to potem. Jeżeli wejdzie ten pomysł w życie, to zacznę wprowadzać pozostałe rzeczy, które mam w głowie. Oczywiście opiszę wszystkie lokacje, gdyby taka była potrzeba. | |
| | | Lenwe
Nick : Lenwe Tinethele ID : 1 Ranga : Than Liczba postów : 122 Join date : 03/04/2011
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 7:09 pm | |
| Lepiej jak bedziesz od razu dawał propozycje bo nektóre pomysły wymagaja ogroma czasu a niektóre mniej i czasem inne wejda szybciej w zycie | |
| | | Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 7:59 pm | |
| Dobrze, jak wolisz Lenwe, więc rozwinę swoją myśl w dwóch punktach. Chodzi mi głównie o pasek głodu, który zniknął i on by się zawierał w tym, co opisałem w tym temacie, czyli robieniu z ryb potraw i:
1. Myślistwo - polowanie, lub też zakładanie pułapek w obszarach zalesionych, w których można by było upolować każdą zwierzynę łowną.
2. Grzybiarstwo [tu nazwa do ustalenia] - W obszarach zalesionych funkcja szukania grzybów, również różnego rodzaju etc.
PS: Jeżeli moje pomysły zostaną wprowadzone, to wymyślę wtedy do nich odpowiednie opisy, chyba że ktoś inny by chciał być zobowiązany :p | |
| | | Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 8:17 pm | |
| Ad. 1. To już się znalazło w projekcie miasta, który wysłałem Fëanowi Ad. 2. Ciekawe, ale jak nazwiemy grzyby? No i pytanie główne, a jakieś funkcje poza zarobkowymi? | |
| | | Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 8:32 pm | |
| Poza zarobkowymi, można by było nowe umiejętności wymyślić do rozwijania i czysto nawet fabularne też np: Nazbierasz grzybów, gotujesz zupę i zaspokajasz głód i to samo z innymi moimi pomysłami, a nazwy dla grzybów nasze pospolite typu podgrzybek, maślak, sowa itp w Anglii wszystko mushroom nazywają, a my mamy to szczęście że u nas nie | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 9:07 pm | |
| Besiu, dawaj od razu opisy jak podrzucasz projekt, to ułatwisz nam i sobie pracę. Łatwiej coś poprawić niż pisać od zera. |
| | | Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 9:11 pm | |
| Wiesz, opis trzech różnych projektów na raz trochę mi zajmie, tak więc zaczekajcie. Na razie chciałem się tylko dowiedzieć, czy pasuje innym mój pomysł, bo jaki byłby sens opisywania czegoś, co by w sumie do gry nie weszło? | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Wedkarstwo Pon Lip 16, 2012 9:34 pm | |
| Spooko to pisz, a nie marudzisz |
| | | Kojot
Nick : Déon ID : Spoko Ranga : Rzeźnik z Blaviken Liczba postów : 383 Join date : 28/03/2012 Age : 33 Skąd : Redditch
| Temat: Re: Wedkarstwo Wto Lip 17, 2012 9:11 am | |
| "Akcesoria wędkarskie" [Przykładowa nazwa, jeżeli macie lepszą to dawać, proponować] Po wejściu do środka, do twego nosa dociera zapach ryb. Znajdujesz się w niewielkim pomieszczeniu, w którym za ladą siedzi człowiek. Za jego plecami widać pozaczepiane na ścianie wędki różnego rodzaju. Przyglądasz się im, a po chwili człowiek zwraca się do Ciebie: W czym mogę służyć? Chciałby pan/pani kupić może: wędkę [po kliknięciu tutaj różne rodzaje wędek by wyskoczyły] przynętę [żeby nie robić większego problemu niech ogólnie będzie jedna, zwana po prostu przynętą]
Względem łowisk, to chodzi o podział pewien, czyli w rzekach/jeziorach tylko ryby słodkowodne, a w morzu słonowodne oczywiście, tylko myślę że każda oddzielnie swą wagę by miała, niż żeby na sztuki, no i żeby się nie dodawały wagi tych ryb. Słodkowodne: -Płoć [od 0.5 do 2kg] -Leszcz [0.5-7kg] -Szczupak [0.5-20kg] -Karaś [0.5-2kg] -Sum [0.5-100kg] -Sielawa [0.5-1kg] Oczywiście nie zawsze uda nam się cokolwiek złapać, a czasem można natrafić na: -Rak [Już tu raczej da radę na sztuki ;P]
Słonowodne: -Belona [0.5-2kg] -Brosma [0.5-30kg] -Czarniak [0.5-20kg] -Dorsz [0.5-17.5kg] -Makrela [0.5-2kg]
Łowiska: Na morzu: Wchodzisz do portu, po chwili podróży natrafiasz na miejsce, w którym można wynająć łódź. Zamierzasz: -Iść dalej -Wynająć łódź [i tu cena]
Nad rzeką/jeziorem: Kładka: Idąc wzdłuż rzeki/jeziora natrafiasz na drewnianą kładkę. Wygląda na solidną. Postanawiasz: -Wejść na nią i zacząć łowić ryby -Iść dalej
| |
| | | Fogell
Nick : Fogell ID : 28 Ranga : Władca Liczba postów : 47 Join date : 17/07/2012
| Temat: Re: Wedkarstwo Wto Lip 17, 2012 10:20 am | |
| Kolejny nowy pomysl, kiedy kilkanascie innych jest nieskonczonych, niedopracowanych, zawiera bledy. A w grze jest mozliwosc polowu ryb, a dokladniej ssakow, bo mozna zlapac wieloryba. Po co kolejna nowa rzecz jak mozna rozbudowac juz istniejaca w miastach. Co takie ryby mialyby dawac? Energie czy zloto?
Nadal nie rozumiem po co to nowe forum zewnetrzne, jak wewnetrzne rowniez jest sprawne. | |
| | | Mardro
Nick : Lómendil Aldaser ID : 3 Ranga : Główny Doradca Liczba postów : 386 Join date : 31/05/2012 Age : 34 Skąd : Olkusz
| Temat: Re: Wedkarstwo Wto Lip 17, 2012 2:50 pm | |
| Tari... Pokazać Ci coś? - Kod:
-
Polowania - Hej ty! - kimkolwiek był ten, który cię zawołał, był wyjątkowo źle wychowany jak na elfa. - Ruszamy właśnie na polowanie. Jeśli nam pomożesz zapłacimy ci za każdą zdobytą zwierzynę. To jak, zgadzasz się? - Jasne! Ruszajmy! (0.7 energii) - Nie, dzięki. (wróć) [Jeśli gracz nie ma łuku, lub brak mu strzał pojawia się informacja: - Nie możesz jechać na polowanie bez łuku i strzał! Zakup czego ci brak, nie mamy czasu! (Wróć) ]
Opcje wyniku polowania: [Jeśli nie wskazano inaczej, każda daje ten sam wybór: - Poluj dalej (0.7 energii) i - Wróć do miasta.] • Błąkaliście się przez jakiś czas po lesie, lecz zwierzyna nie dopisała. • [Zależne od umiejętności strzeleckich i szczęścia:] o Po długiej wędrówce trafiła się w końcu okazja. Zauważyłeś pięknego daniela, wymierzyłeś z łuku i wypuściłeś strzałę, jednak zwierz w ostatniej chwili zdążył się ruszyć i uniknął trafienia. Spłoszony pociskiem uciekł, a strzała przepadła w mroku. (-1 strzała z kołczanu) o Po długiej wędrówce trafiła się w końcu okazja. Zauważyłeś pięknego daniela, wymierzyłeś z łuku i wypuściłeś strzałę. Po chwili radowałeś się wraz z towarzyszami z upolowanego zwierza. Niestety twoja strzała złamała się. (+40sz i -1 strzała z kołczanu) o Po długiej wędrówce trafiła się w końcu okazja. Zauważyłeś pięknego daniela, wymierzyłeś z łuku i wypuściłeś strzałę. Po chwili radowałeś się wraz z towarzyszami z upolowanego zwierza. Szczęściem dla ciebie, twoja strzała nie ucierpiała, więc włożyłeś ją powrotem do kołczanu. (+40sz) o Po długiej wędrówce trafiła się w końcu okazja. Zauważyłeś pięknego daniela, wymierzyłeś z łuku i wypuściłeś strzałę. Zwierzę padło jednak między tobą, a jednym z elfów rozgorzała kłótnia o to, kto trafił jako pierwszy. Ostatecznie nakazali ci wrócić samodzielnie do miasta. - Wróć do miasta. • Nie masz dziś szczęścia. Przypadkiem oddzieliłeś się od towarzyszy i musiałeś na własną rękę wrócić do miasta. - Wróć do miasta. • Nie masz dziś szczęścia. Przypadkiem oddzieliłeś się od towarzyszy i trafiłeś na siedzibę pająków. - Uciekaj do miasta. - Walcz. [Po udanej walce, lub gdy skończą się strzały/zepsuje łuk gracz wraca do miasta.]
Witam w świecie projektów To jeszcze nie posiada nawet kodu, a już wiem, że jeśli chcemy wprowadzić pomysł Besa, to muszę sporo w tym zmienić, bo nie dawać bezpośrednio pieniądze, tylko zwierzaki Teraz wyobraź sobie, że to i tak jeden z mniej ambitnych moich opisów lokacji W dziale "Pomysły" i "Propozycje" dawajmy tylko ogólne zarysy. Dokładną pracę trzeba dać do osobnego działu (nowe działy o nazwie, np. "Projekty" powinny znaleźć się w Propozycjach publicznych i w dziale dla Rangowych). Inaczej będziemy mieli spory bałagan. Ogólnie pomysł z łowieniem, polowaniem i grzybami jest ekstra i podpisuję się obiema rękami, obiema nogami i długopisem | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Wedkarstwo Wto Lip 17, 2012 3:45 pm | |
| Coś podobnego jest na Cyro xD
A jak zjesz np. surową sarnę to się pokazuje napis:
"Ty bestio, Ty, zjadłeś surową sarnę, ale tak czy siak posiliłeś się" |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Wedkarstwo | |
| |
| | | | Wedkarstwo | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|