Forum Shire
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 O Shire słów kilka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Abhor

avatar

Nick : Abherd
ID : 138
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 35
Join date : 27/07/2012

PisanieTemat: O Shire słów kilka   Wto Maj 14, 2013 4:38 pm

Jak chyba każdy już zdążył zauważyć, gra umiera, z czym trzeba coś bezzwłocznie zrobić. Jednak jak do tego doszło? I co z tym zrobić?

Zacznę od powrotu do przeszłości, do czasu gdy Shire było całkiem żywą krainą. Gram niemalże od początku istnienia nowego Shire, więc mogę wiele o tym powiedzieć. Co wtedy przyciągało graczy? Zestarzała mechanika, bugi, kiepski wygląd? Mimo wielu niedoskonałości Shire udało się zebrać całkiem niezłą liczbę graczy. A główną zasługą tego było osadzenie gry w wykreowanym przez Tolkiena świecie. I tu pojawia się pytanie - dlaczego kiedyś to działało, a teraz nie? Otóż kiedyś nie kładziono tak wielkiego nacisku na zgodność z Tolkienowską wizją, to wszystko miało nieco luźniejszy charakter, co moim zdaniem było lepszym rozwiązaniem niż to co mamy dziś - jeszcze całkiem niedawno jeden z graczy o mało nie zrezygnował z gry, bo jego wizja postaci nie zgadzała się z wybranym szczepem. Teraz wszystko ma być dokładnie tak jak w dziełach Tolkiena. Ale, na litość boską, nie każdy przecież przeczytał Silmariliona i wszystkie opowiadania traktujące o Śródziemiu, jego historii. Ja osobiście poprzestałem na Władcy Pierścieni, Hobbit czeka na półce na swoją kolej. Kiedyś wystarczyło, że gracze mieli po prostu ogólną wiedzę o Śródziemiu, choćby po obejrzeniu filmu. Dziś najlepiej żeby każdy przeczytał kilka razy Silmariliona, a Władcę Pierścieni cytował z pamięci.
Podsumowując:
1. Chcecie mieć dużo graczy? Nie trzymajcie się rygorystycznie wizji Tolkiena, niech to będzie luźne.
2. Chcecie mieć kilku graczy, którzy idealnie znają świat Tolkiena? Róbcie co robiliście.
Wybór jest chyba oczywisty.

Teraz przejdę do mechaniki gry. Silnik Szajer jest tak marny, że głowa mała. Rozumiem, trwa proces tworzenia własnego silnika, ale do cholery, ja w grze mogę znaleźć bugi, które widziałem dwa lata temu! Aktualny silnik ma więcej bugów niż czyste Vallheru 0.7! Na dodatek dochodzi masa zbędnych, nie do końca działających bajerów, które tylko utrudniają rozgrywkę (przykład, który przytaczam bardzo często to magazyny, czyli jeden wielki absurd - nie możemy kupić surowców w sklepie, gdyż nie mamy miejsca w magazynie, ale wydobywając je w kopalni możemy mieć nawet miliard bryłek węgla). No i ta graficzna wędrówka... Tyle błędów w jednym miejscu jeszcze nie widziałem. Już lepiej byłoby wgrać jakieś stare vall.

Wygląd... Pierwsze wrażenie jest nawet niezłe, ale wystarczy kilkanaście minut by zmienić zdanie. Ani to specjalnie ładne, ani oryginalne, ani mądrze rozplanowane. Wszystko jest rozłożone strasznie nieintuicyjnie, mimo że aktualny wygląd mamy już dość spory kawałek czasu, to dalej muszę szukać niektórych opcji. Momentami wydaje mi się, że lepszy był ten stary pergamin.

I na tym zakończę powyższego posta. Mam nadzieję, że dałem wam do myślenia i od teraz będziemy wspólnie robić wszystko by gra odżyła.
Pozdrawiam serdecznie

PS: Wszelkie propozycje odnośnie poprawienia sytuacji Shire mile widziane.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Sro Maj 22, 2013 11:30 am

Dodam, iż brak jakiegokolwiek samouczka dla młodych (nowych) graczy, co powoduje później pytania na NC typu: "Jak tu się zdobywa doświadczenie?" czy też "Skąd wziąć energię?". Tu akurat się zgodzę, więcej jest wniknięć w klimat, z wizją na wzorowanie się w 100% na Tolkienie, a mniej tak naprawdę jest rzeczy, które by graczom miały pomóc.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Miły Pan

avatar

Nick : Avie Tildomerel
ID : 153
Ranga : Mieszkaniec
Female Liczba postów : 139
Join date : 08/07/2012
Age : 25
Skąd : Nibylandia

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Sob Maj 25, 2013 1:39 pm

Zatem zapewne zdążyłeś już zauważyć, że problemy gry od kilku lat powtarzają się w niezmienionej formie. Bez względu na wszystko inne uważam, że grę należy zamknąć-zlikwidować i stworzyć od nowa.
Najpoważniejszym błędem Shire są jego ogromne rozmiary. Szczerze wątpię, by którykolwiek gracz korzystał aktywnie ze wszystkich lokacji, które kumulują tylko kolejne bugi i wpływają na absolutną niemożliwość opanowania całego bałaganu. Bezsensowny rozrost krainy, a także wspomniane już przez Abhora żelazne reguły fabularne, doprowadzają do widocznej obecnie katastrofy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://niedokonczony-utwor.blogspot.com/
Szagar

avatar

Nick : Rengar
ID : 49
Ranga : Komandor
Male Liczba postów : 330
Join date : 04/04/2011
Skąd : Woodbury

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Sob Maj 25, 2013 2:52 pm

W zupełności się ze wszystkim zgadzam.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.szynk.blogspot.com
Miły Pan

avatar

Nick : Avie Tildomerel
ID : 153
Ranga : Mieszkaniec
Female Liczba postów : 139
Join date : 08/07/2012
Age : 25
Skąd : Nibylandia

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Sob Maj 25, 2013 5:31 pm

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://niedokonczony-utwor.blogspot.com/
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Nie Maj 26, 2013 6:54 am

Ale to poco nowe forum? Nie wystarczyłby nowy dział, widoczny dla zainteresowanych, czy też i nawet dla wszystkich?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sirnor

avatar

Nick : Lee Sin
ID : 1500
Ranga : AD Carry
Male Liczba postów : 2
Join date : 29/04/2013

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Nie Maj 26, 2013 10:33 am

Znalezienie odpowiedzialnych administratorów, mechanicznych, którzy będą mieli ochotę napisać wszystko od nowa, bądź ogarnąć to co jest, żeby było co najmniej funkcjonalne(bo nie ma co ukrywać, że gra w tej chwili ma sporo niedociągnięć, jako jeden z niewielu widziałem kod shire). Muszę się zgodzić z Miłym Panem, że rozmiar gry jest zbyt duży. Ogrom lokacji, z których nic nie wynika, w większości są te same budynki, z dodanym jednym, dwoma. Lepiej to ograniczyć do kilku najważniejszych, w których będą odpowiednie budynki, np. kopalnia w miejscu położonym najbliżej gór, to samo z hutą i kuźnia, w końcu niech będzie że krasnoludy z gór są najlepszymi kowalami. Sam jestem tu dość długo, jeszcze jak nie wszystkie lokacje były dostępne, a nie korzystam z wędrówki, gdyż szkoda mi energii, poruszam się jedynie za pomocą stajni w obrębie shire- wzgórza scary- rivendell.
Inną sprawą jest to że fabularna strona gry zależy tylko i wyłącznie od graczy. O ile administracja i MG mogą coś zorganizować, o tyle bez aktywności graczy nie wiele się zdziała. Jeśli chodzi o żelazne reguły, to moim zdaniem, wszystko musi być dopasowane do stylu gry. Ktoś wybiera mechaniczy? Odpuśćmy mu avatar, profil, niech sobie gra. Mechaniczny-fabularny? Jakiś avatar, może jakaś karta postaci( do której wzór powinien być podany). Natomiast ktoś kto decyduje się na fabularny musi się liczyć z konsekwencjami nieuzupełnianego profilu. Przy odpowiednim zaangażowaniu mechanicznych i fabularnych, spokojnie można bawić się w jakieś większe sesje, których zakończenie można by przenieść na mechaniczną część gry(czyt. jakieś przedmioty, wyłącznie lokacji, multum innych pomysłów). I na koniec, znalezienie dobrej ekipy która będzie trzymała pieczę nad grą nie jest łatwe. Mógłbym przytoczyć kilka projektów, które istniały sporo czasu, ale niestety upadły bo zabrakło osób chętnych prowadzić dalej grę.
Dobra, nie pisze więcej, chyba trzeba przestać pić.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mardro



Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 27
Skąd : Olkusz

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Nie Maj 26, 2013 12:49 pm

Miły Pan napisał:
Zatem zapewne zdążyłeś już zauważyć, że problemy gry od kilku lat powtarzają się w niezmienionej formie. Bez względu na wszystko inne uważam, że grę należy zamknąć-zlikwidować i stworzyć od nowa.
Spoko, tylko miej świadomość, że zanim ją uruchomimy ponownie minie X czasu, w którym wszyscy zaczną marudzić "Gdzie to Shire?" i proszę nie zaprzeczać, bo nawet jasne informacje w czasie upadku KryptyGier nic wam nie dawały i co chwilę dostawałem ponowne pytania "Kiedy wraca Shire?".

Przypominam, że BĘDZIE nowy silnik, czysty, nieskażony obecnością horrendalnej liczby innych silników i systemów, co ma miejsce w obecnym. Czyli w zasadzie ubiegliśmy Twoją propozycję i robimy grę od nowa. Może nawet zmienimy nazwę gry po wcześniejszym głosowaniu, dostępne lokacje będą pojawiać się stopniowo (a zacząłbym raczej od większego niż Shire miasta), a to pociągnie za sobą konieczność usprawiedliwienia ograniczeń fabułą. Jedyne czego nie zrobię, to zamknięcie gry w obecnym stanie. Raczej odwiedzę Feana osobiście i kopnę w zadek żeby wziął się porządnie za fabułę.

Miły Pan napisał:
Najpoważniejszym błędem Shire są jego ogromne rozmiary. Szczerze wątpię, by którykolwiek gracz korzystał aktywnie ze wszystkich lokacji, które kumulują tylko kolejne bugi i wpływają na absolutną niemożliwość opanowania całego bałaganu.
Witaj Bruineno! Ta mnogość lokacji jest odziedziczona po grze, która jednak lepiej sobie z tym radziła, ale też miała więcej graczy niż my obecnie. Nie będę tego obszerniej komentował, bo już do lokacji nawiązałem wcześniej.

Miły Pan napisał:
Bezsensowny rozrost krainy, a także wspomniane już przez Abhora żelazne reguły fabularne, doprowadzają do widocznej obecnie katastrofy.

Tutaj trzeba się zastanowić nad jednym: na ile chcemy pozwolić na luz w sprawie klimatu? To nie jest rzecz do ustalenia w jednej rozmowie, rozmowa z graczami (wybaczcie) będzie nawet większym błędem niż pozostawienie spraw jak są. Dlaczego? Bo się taki nie urodził co by każdemu dogodził i zawsze ktoś zacznie krzyczeć, że coś go ogranicza, albo że ustępstwo jest za duże.

Zgodzę się natomiast, że z ogółem fabuły i płynącymi z niej wymogami wobec graczy trzeba coś zrobić.

_________________
"Elfy Leśne, a król ich jeszcze bardziej, ogromnie lubią wino[...]" "Na ogół trzeba nie lada trunku by spoić elfa[...]"

Born into ashes
To lose all the games
With a smiling face
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
To ja



Nick : ...
ID : 0
Ranga : Mieszkaniec
Male Liczba postów : 14
Join date : 10/01/2013

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Nie Maj 26, 2013 5:55 pm

Projekt gry to nie jest coś, co można rozpisać sobie ot tak, zrobić, i sobie grać.
Nie widzę sensu też tworzenia gry od nowa na zasadach na jakich jest teraz, czyli stałe grono odbiorców i te same osoby. Oczywiście to zdumiewające że są osoby które nadal się trzymają gry i ją wspierają.
Jeżeli ma powstać nowy silnik, to nie na zasadach: "A napiszmy silnik pod grę, wchodzi 300 osób rocznie, i happy Ci co zawsze bo mają fajną gierkę dla siebie (czyli jakieś 10. osób)". Jeżeli tworzyć już coś własnego, to przede wszystkim dochodzą kwestie prawne, na kogo to ma być, kto jest właścicielem, przecież w taki projekt to trzeba włożyć swój czas i pieniądze. Aktualnie nawet jak ktoś kupi tę platynę to ta kasa gdzieś przepada w niebyt, z smsów i tak 30% trafia do Lenwe (którego nie ma). Grafiki za darmo też nikt nie zrobi, tak że przyjdzie, zrobi grafikę za kilka stówek, a gra potem przez rok będzie miała niecałe 10 000 wejść... Gra to nic innego jak zwykły program, czyli produkt, który musi być zarówno atrakcyjny i funkcjonalny dla odbiorcy, a dla twórców opłacalny w utrzymaniu. Każdy tylko patrzy czemu gra nie stoi, ale jakoś nikt przez ponad miesiąc czasu nie był na tyle hojny aby wziąć, kupić hosting na siebie, dać nam hasła i żeby grę postawić.
Robienie gry i jej utrzymywanie to nie jest zajęcie na sobotnie i niedzielne wieczory.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mardro



Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 27
Skąd : Olkusz

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pon Maj 27, 2013 11:08 am

Wytknę Ci teraz, że jesteś osobą, która (jak sam twierdzisz) woli pracować samodzielnie niż w z innymi przy projekcie. Wink

Nie mniej masz rację, w kwestiach finansowych. Jednak patrząc na popularne serwisy - prostota grafiki i czytelność całego layoutu jest ważniejsza od efekciarskich zabiegów typu smok przelatujący co pół minuty nad logo gry, a i wśród graczy znajdzie się artysta-altruista i będzie można skreślić grafikę. Szkoda tylko, że nadal trzeba utrzymać jakoś klimat fantasy...

Następna sprawa to programowanie. Doskonale wiesz, że nie gwarantowałem nawet tego, że gra się zwróci pod względem nakładu pracy i kosztów utrzymania. W programowanie wszedłeś z własnej woli i ja też tak tu siedzę, bo to po prostu lubię. Jedyne co to trzeba spiąć poślady i zabrać się do roboty.

Utrzymanie serwera to już cięższy temat. Niby można sięgnąć po reklamy (np. Google AdSense), ale wtedy pojawiają się ciężkie kwestie prawne (prawa autorskie itd.). Można poprosić jakiś serwis o sponsoring, co już nie wygląda tak strasznie, tylko nie wiele serwisów jest na to chętnych, a posiadanie swojego banera w naszej grze nie każdemu wystarczy jako "nagroda" za sponsorowanie.

Nie wiem czy mam jeszcze coś dodawać. Jak macie pytania, to śmiało Wink

_________________
"Elfy Leśne, a król ich jeszcze bardziej, ogromnie lubią wino[...]" "Na ogół trzeba nie lada trunku by spoić elfa[...]"

Born into ashes
To lose all the games
With a smiling face
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
To ja



Nick : ...
ID : 0
Ranga : Mieszkaniec
Male Liczba postów : 14
Join date : 10/01/2013

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pon Maj 27, 2013 11:30 am

Chodzi tylko o organizację projektu oraz ustalenie grupy odbiorców.
Jeżeli się do tego poczuwasz jako Administrator to trzeba po pierwsze, określić podstawy tej gry, czyli jak ma wyglądać, do kogo gra jest skierowana, ile potrzeba nam osób. Dopiero potem można komukolwiek proponować udział w takim projekcie. Grafik nie poświęci swojego czasu, tak o, żeby robić grafikę do gry która mierzy w max 20 osób online.
I tak samo z osobami tworzącymi fabułę do gry. Nie ma sensu żeby to było więcej niż 2 osoby. Zbyt dużo osób to zbyt dużo błędów. Inne style pisania itd. Wyznaczanie osoby która by kontrolowała grupę takich 8 osób w ogóle mija się z celem, zbyt dużo dezorganizacja. Najlepiej żeby cała grupa liczyła max. 6 osób.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Miły Pan

avatar

Nick : Avie Tildomerel
ID : 153
Ranga : Mieszkaniec
Female Liczba postów : 139
Join date : 08/07/2012
Age : 25
Skąd : Nibylandia

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pią Maj 31, 2013 8:22 am

Cytat :
Inną sprawą jest to że fabularna strona gry zależy tylko i wyłącznie od graczy. O ile administracja i MG mogą coś zorganizować, o tyle bez aktywności graczy nie wiele się zdziała.

Oczywiście, jednak aktywność graczy w fabule może być usprawniona za pomocą mechaniki. Pokoje sesyjne, o których już kiedyś była mowa, nadal są najlepszym rozwiązaniem. Pod tym względem chyba wzorcowy pozostaje Redoran, gdzie system pokoi sesyjnych sprawił, że fabuła ruszyła trochę do przodu, a uczestnictwo w niej jest nie tylko banalnie proste, ale również wygodne i przyjemne. Co więcej, rzadkością stało się prowadzenie sesji przez toporną, niewygodną pocztę, gdzie zawsze tworzył się bałagan.

Cytat :
Jedyne czego nie zrobię, to zamknięcie gry w obecnym stanie. Raczej odwiedzę Feana osobiście i kopnę w zadek żeby wziął się porządnie za fabułę.

W takim razie uwierz... Obecny stan gry zniechęcił mnie do tego stopnia, że od kilkunastu dni omijam Shire wielkim łukiem. Zauważyłam również, że wróciło kilku bardzo starych graczy, jednak nie zabawili na dłużej, zniesmaczeni kolejną porażką Shire.

Cytat :
Każdy tylko patrzy czemu gra nie stoi, ale jakoś nikt przez ponad miesiąc czasu nie był na tyle hojny aby wziąć, kupić hosting na siebie, dać nam hasła i żeby grę postawić.

Jak sam zauważyłeś, grę odwiedzają głównie starzy gracze, co oznacza, że dla nowych nie jest ona atrakcyjna. Zatem, czy jako stary gracz zainwestowałbyś w przyszłość Shire, widząc, że od 5 lat stan gry nie uległ większej zmianie, ani poprawie? Mogłabym zakupić hosting, ale trudno po tylu latach nie zrobić założenia, że wyrzucę pieniądze w błoto.

Cytat :
Jeżeli się do tego poczuwasz jako Administrator to trzeba po pierwsze, określić podstawy tej gry, czyli jak ma wyglądać, do kogo gra jest skierowana, ile potrzeba nam osób. Dopiero potem można komukolwiek proponować udział w takim projekcie.

Zgadzam się w pełni! Potrzebna jest osoba, która nie tylko aktywnie nadzorowałaby całą pracę, ale również wyznaczyłaby czytelne cele. Nie wierzę jednak, byśmy osiągnęli sukces 20 graczy online - świetlana era takich gier już dawno się skończyła, dlatego teraz należy nastawić się na innego odbiorcę.

Cytat :
I tak samo z osobami tworzącymi fabułę do gry. Nie ma sensu żeby to było więcej niż 2 osoby. Zbyt dużo osób to zbyt dużo błędów. Inne style pisania itd.

Przy tworzeniu tekstów pracować może nawet 100 osób. Ujednolicaniem stylu, poprawą wszelkich błędów, zajmuje się Redaktor, którym byłby główny koordynator od spraw fabuły.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://niedokonczony-utwor.blogspot.com/
Lenwe



Nick : Lenwe Tinethele
ID : 1
Ranga : Than
Male Liczba postów : 122
Join date : 03/04/2011

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pią Maj 31, 2013 7:23 pm

Ja oczywiście będę z wami. Lecz ze względu na ciężki rok w pracy nie mogę od dawna tak dużo przesiadywać nad Shire. Ostatnio miałem sporo czasu ale to za to nie chodziła shire przez problemy z serwerem kryptygier, a jak już wróciło Shire to nie mogłem się zalogować dziś wszedłem u kolegi i logowanie działa prawidłowo ale u mnie na kompie już nie działa. Przy logowaniu biały ekran się pojawia. Nad pracami mogę pomóc lecz nie chce się wtrącać w środku prac nad shire. Ale wiedzcie że śledzę na forum i fb co się dzieje i bardzo mnie sytuacja niepokoi. Bardzo chciałbym powrotu shire z przed lat gdzie serwer nie wytrzymywał oporu graczy online.

Jeśli przez problemy z serwerem baza pozostała nienaruszona to dawno temu wprowadziłem skrypt w kod gry by każdy adres email był zapisywany i nie był kasowany nawet jak gracz zostanie skasowany albo skasuje konto. Można było by tą baze email wykorzystać i po włączeniu już nowego silnika gry rozesłać zaproszenia z informacją że jest nowa odsłona. Jakaś część osób napewno z ciekawości sie zarejestruje i ktoś napewno zostanie jeśli będzie wszystko ok zrobione.

Jako że nie mam teraz niestety tyle czasu co kiedyś gdzie mogłem przesiadywać po 12h dziennie nad grą zajął bym się reklamą gry jak już nowy silnik wejdzie.

_________________
-----------------------------------------------------------------------

Fotograf Ślubny Kościan Leszno cała wielkopolska (Studio Fotografii Ślubnej)

Fotograf ślubny Kościan

Wykonujemy usługi fotograficzne na terenie całej wielkopolski i nie tylko. Wykonujemy zdjęcia, sesje, reportaże ślubne i weselne.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.foto-koscian.pl
beQ



Nick : beQ
ID : 666
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 2
Join date : 16/06/2013

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Nie Cze 16, 2013 6:27 pm

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pon Cze 17, 2013 2:00 pm

Pytanie, kim jest beQ?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Żabcia

avatar

Nick : Reainae
ID : 132
Ranga : Mieszkanka
Female Liczba postów : 217
Join date : 03/04/2011
Skąd : Rzeszów

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pon Cze 17, 2013 7:59 pm

Nie wiem, dlatego powstrzymuję się od wyciągnięcia konsekwencji za reklamę.

_________________

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Sro Cze 19, 2013 8:36 am

Ja bym dłużej nie czekał, jak widać napisał posta i więcej się nie loguje na te foruma jego reklama pozostaje Razz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
beQ



Nick : beQ
ID : 666
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 2
Join date : 16/06/2013

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Sro Cze 19, 2013 9:22 am

Ale przynajmniej próbuję coś działać. Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Sro Cze 19, 2013 1:30 pm

"Coś działać" Rejestrujesz się i wklejasz link na jakieś forum, bez słowa o tym kim jesteś.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Abhor

avatar

Nick : Abherd
ID : 138
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 35
Join date : 27/07/2012

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Nie Kwi 10, 2016 9:10 pm

Czy coś się ruszyło w sprawie moich sugestii?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pon Kwi 11, 2016 8:29 am

Wszystko umarło.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sirnor

avatar

Nick : Lee Sin
ID : 1500
Ranga : AD Carry
Male Liczba postów : 2
Join date : 29/04/2013

PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   Pon Kwi 11, 2016 9:10 am

O, ktoś żyje
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: O Shire słów kilka   

Powrót do góry Go down
 
O Shire słów kilka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Forum Shire :: Sprawy Krainy :: Propozycje :: Wasze Propozycje-
Skocz do: