Forum Shire
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum Shire
 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 AFK

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Numen
Admin



Nick : Numen
ID : 397
Male Liczba postów : 34
Join date : 03/04/2011
Skąd : Świdnica

AFK Empty
PisanieTemat: AFK   AFK Icon_minitimePon Sie 20, 2012 10:04 am

Cześć wszystkim; zwłaszcza administracji Smile

Przed chwilą znowu "moja sesja została zakończona" czy coś w ten deseń. Oczywiście: nie klikałem w nic na szajer od pół godziny, ale po co następuje automatyczne wylogowanie?

Nie sądzicie, że gdyby tzw. "afkerzy" widnieli na liście online, dałoby to pozorną większą ilość graczy, co mogłoby w konsekwencji przekonać potencjalnych nowych tychże graczy?

Mnie bardziej przekona do siebie gra mająca 100 mieszkańców online niż ta, która może pochwalić się jedynie dziesiątką.

Tyle, że ja nie znam się na technicznych aspektach prowadzenia browserówki i może jest jakieś logiczne wyjaśnienie, którego jeszcze nikt nigdy mi nie przedstawił? Smile)
Powrót do góry Go down
https://shire.forumpl.net
Weyr




Nick : Weyr
ID : 407
Ranga : Strażnik
Liczba postów : 15
Join date : 16/07/2012

AFK Empty
PisanieTemat: Re: AFK   AFK Icon_minitimePon Sie 20, 2012 2:47 pm

Mhm, z drugiej strony takie coś może utrudnić życie graczom, np jeżeli miałbym do kogoś jakiś interes, widziałbym go na liście graczy on-line spodziewałbym się tego, że szybko ta osoba odpisze, bo jest przecież on-line ;-)
Powrót do góry Go down
Numen
Admin



Nick : Numen
ID : 397
Male Liczba postów : 34
Join date : 03/04/2011
Skąd : Świdnica

AFK Empty
PisanieTemat: Re: AFK   AFK Icon_minitimePon Sie 20, 2012 3:22 pm

Lecz dużo to w praktyce nie zmieni. Bo jeśli masz do niego jakąś sprawę, to tak czy siak, musisz poczekać aż wróci Smile Może być to trochę mylące, owszem, ale tak jest na facebooku, gg itp i już się (ja osobiście) do tego przyzwyczaiłem Wink