Forum Shire
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Klany - rozbudowa.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Szagar

avatar

Nick : Rengar
ID : 49
Ranga : Komandor
Male Liczba postów : 330
Join date : 04/04/2011
Skąd : Woodbury

PisanieTemat: Klany - rozbudowa.    Pią Sie 17, 2012 1:07 pm

Obecnie w klanach nic ciekawego się nie dzieje, pewnie większości się już znudziły bo są trudne w rozbudowie i oferują mało opcji.

Po pierwsze:

Dobrze by było zmniejszyć koszty rozbudowy kwater, albo w ogóle się tego pozbyć. Dla niektórych może być fajne zbieranie ogromnej ilości surowców by dokupić jedno miejsce, no ale to jest raczej uciążliwe i zniechęca do tworzenia klanów.

Druga sprawa jest już poważniejsza:

Mało jest opcji typowo drużynowych, praktycznie to ich nie ma w ogóle. Liczy się złoto dawane przez graczy a nie oni sami. W takim razie co można dodać?

Doświadczenie ogólnoklanowe:
W dalszej części opiszę za jakie czynności można je zdobyć, a tutaj do czego będzie potrzebne.

Więc klany mogłyby zyskiwać doświadczenie z różnych misji, a po zebraniu odpowiedniej ilości awansowałyby na kolejne poziomy.
-1 poziom równałby się 1 punktowi rozwoju do wydania
-Można za nie kupić ulepszenia do klanu takie jak:
-Lepsze wyposażenie dla żołnierzy (zwiększa ich atak o 2%)
-Umocnienia do fortyfikacji (zwiększa obronę o 2%)
-Łupy wojenne (po wygranej bitwie klan otrzymuje 15% więcej złota niż zwykle)
-Szkolenie żołnierzy (Rekrutacja żołnierzy jest o 5% tańsza)
-Lepszy architekt //jeśli rozbudowa kwater ma zostać// (Zmniejsza koszt rozbudowy wszystkich kwater o połowę)
-Coś co zwiększy szanse na powodzenie w misjach.
-Możliwości jest wiele, to tylko przykłady.


Każda rozbudowa mogłaby mieć ileś poziomów. Na przykład atak można by dopakować maksymalnie do 10%.


Wyprawy/Ekspedycje:
Można opracować serię kilku specjalnych zadań. Wykonanie pierwszego - najłatwiejszego - otwierałoby możliwość przystąpienia do kolejnych - cięższych. Mogłoby to wyglądać następująco:
Wyprawy może organizować tylko przywódca i osoby przez niego wybrane.
Przywódca klika w opcję: "Wyprawy" później wybiera to co ma dostępne, czyli przykładowo "Wyprawa do Morii". Dalej jakiś komunikat, że misja jest niebezpieczna i niepowodzenie może się wiązać z czymś tam bla bla bla - o tym później. Szef się na to zgadza i klika "Zbierz ludzi".
-Czas na zgromadzenie graczy wynosiłby przykładowo 6 resetów.
-Wtedy w dzienniku wszystkich klanowiczów pojawia się wpis o nadchodzącej wyprawie, można ją zaakceptować bądź nie.
-Mija te 6 resetów, nadchodzi wyprawa.
-Jeśli się udało gracze zostają nagrodzeni złotem, surowcami, doświadczeniem i wszyscy są szczęśliwi. Można wziąć udział w kolejnej wyprawie.
-Jeśli nie - tracą doświadczenie, doświadczenie klanowe, złoto i takie tam.

Wpływ na powodzenie mieliby sami gracze.

Arena klanowa
-Mogłaby być dostępna od razu, lub do wybudowania za jakąś skromną opłatą.
-Członkowie klanu mogliby się na niej lać bez utraty zdrowia i doświadczenia, po prostu takie testowanie się.
-Walka z potworami. - Tylko większymi i silniejszymi niż na zwykłej arenie.
-Podobnie jak z wyprawą, wiązałoby się to z zebraniem ludzi.
-Wygrana to oczywiście zysk w postaci doświadczenia.



Plądrowanie wiosek
Coś takiego jest chyba nawet w strażnicach, można coś podobnego w klanie wykorzystać. Wysłać żołnierzy z garnizonu na przetrzepanie jakiejś wioski.

Budynki generujące dochody
-Możliwość wybudowania jakichś sklepików, młynów, farm - nie wiem czego. Jednak miałoby to przynosić klanowi zysk. Wpierw jednak trzeba w to odpowiednio zainwestować.
-Dla przykładu mamy jakiś tam sklepik:

-Wybuduj sklep za 100000 sztuk złota, 5k drewna itp.
-Klik w sklep
Hoho, witaj w swoim sklepie, co chcesz zrobić? (Aktualne dochody to 500 sztuk złota na reset)
-Sprowadź nowy towar
-Zareklamuj sklep w mieście
-Podwyższ ceny

I takie tam inne głupie opcje. Co główny reset byłaby możliwość zebrania kasiory.

Karczma klanowa
-Wybuduj budynek karczmy za 25000 sztuk złota.
-I mamy własną klanową karczmę!
-Przywódca miałby tam uprawnienia karczmarza.


To chyba na razie tyle, jest z czego wybierać, nie trzeba dawać wszystkiego.

Na jutro wszystko gotowe ma być jocolor

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.szynk.blogspot.com
Weyr



Nick : Weyr
ID : 407
Ranga : Strażnik
Liczba postów : 15
Join date : 16/07/2012

PisanieTemat: Re: Klany - rozbudowa.    Sob Sie 18, 2012 6:40 pm

Ogólnie pomysł ciekawy, ale mam kilka uwag.
Rozumiem, że doświadczenie jest ważne, ale wydaje mi się, że patrząc tylko na poziom będziemy faworyzować klasę rzemieślników. Jeżeli mi nie wierzysz, to spójrz na posągi i zobacz której klasy jest najwięcej.
Zamiast tego można było wy wprowadzić opcje, żeby premie oprócz poziomu wynikały także z umiejętności takich jak walka bronią, czy rzucanie zaklęć. Oczywiście nie w stosunku 1 punkt =1%. Ale np jeżeli cały klan zbierze łącznie 100umiejętności walki bronią, żołnierze klanowi otrzymają 0,1% więcej do ataku. Cyfry oczywiście przykładowe.

Co do plądrowania wiosek czy budynków dających pieniądze, tutaj mam wątpliwości, czy to faktycznie koniecznie. Bardziej podoba mi się pomysł, aby klan był utrzymywany przez Klanowiczów, a nie po zainwestowaniu pewnej ilości złota, samo utrzymującą się jednostką.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Klany - rozbudowa.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Forum Shire :: Sprawy Krainy :: Propozycje :: Wasze Propozycje-
Skocz do: