Forum Shire
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Kfiatki z gry

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Szagar

avatar

Nick : Rengar
ID : 49
Ranga : Komandor
Male Liczba postów : 330
Join date : 04/04/2011
Skąd : Woodbury

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Sro Sie 15, 2012 1:17 pm

Kwiatkiem, albo chwastem nawet!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.szynk.blogspot.com
Balgator

avatar

Nick : Balgator
ID : 5
Ranga : Kapitan Straży
Liczba postów : 108
Join date : 20/02/2012
Age : 29

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Sro Sie 15, 2012 9:32 pm

A tak z innej beczki, z mojego profilu Razz

Uwidziało mi się z tego: Rzeźnik xD

_________________
Mattuguraghlaug Balgator.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Miły Pan

avatar

Nick : Avie Tildomerel
ID : 153
Ranga : Mieszkaniec
Female Liczba postów : 139
Join date : 08/07/2012
Age : 25
Skąd : Nibylandia

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Wto Wrz 18, 2012 2:41 pm


Niewielki szczegół: Morfus to ent.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://niedokonczony-utwor.blogspot.com/
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Wto Wrz 18, 2012 2:54 pm

Co Ent robi w burdelach to nie wiem ;p
Powrót do góry Go down
Szagar

avatar

Nick : Rengar
ID : 49
Ranga : Komandor
Male Liczba postów : 330
Join date : 04/04/2011
Skąd : Woodbury

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Wto Wrz 18, 2012 7:21 pm



Ach, śmieszy mnie ten adres w opisie Avie Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.szynk.blogspot.com
Miły Pan

avatar

Nick : Avie Tildomerel
ID : 153
Ranga : Mieszkaniec
Female Liczba postów : 139
Join date : 08/07/2012
Age : 25
Skąd : Nibylandia

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Pon Paź 22, 2012 9:41 pm

Podczas pisania recenzji o piosenkach w języku hebrajskim... Gdyby ktoś chciał się nauczyć, pozostawiłam widoczny link i "dystrybutora". Smile



Pozdrowienia dla Fogella!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://niedokonczony-utwor.blogspot.com/
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Sro Gru 26, 2012 12:20 am

Pozwolę sobie odświeżyć temat pewnym znaleziskiem w plikach:

define("GOD6_INFO", "Społeczność:
Krążąca w śród nich legenda głosi, że zostali w zamierzchłych czasach stworzeni jako jedna z dwóch ras przez dawnych bogów jako duchy wcielone w ciała bestii. Mieli być odpowiedzią natury na pojawienie się ras wykorzystujących naturę do własnych celów - mieli utrzymywać równowagę zaburzaną przez rodzące się cywilizacje. Z biegiem jednak lat gdy kształtowały się wszelkie kultury wolfranie powoli przystosowały się do życia obok wszelkich istot, na ich wzór tworzą i własną kulturę. Również z biegiem lat zostały zaakceptowane do pewnego stopnia. Ich cel istnienia powoli się zmieniał już nie tylko byli strażnikami równowagi, ale i istotne stało się dla nich ich własne przetrwanie w otaczającym ich świecie.
Jednak nie można spotkać ich wszędzie, czują potrzebę bliskości z naturą i trzymają się raczej w ośrodkach życia społecznego położonych blisko lasów. Nie tworzą własnych miast a raczej zamieszkują miasta innych ras, tworzą jednak w nich zwarte grupy. Czują potrzebę bliskości z przedstawicielami własnego gatunku. Mają bardzo silny instynkt macierzyĹ„ski, w obronie potomstwa bądĹş partnera potrafią zrobić wszystko, niebezpieczeĹ„stwo czy zagrożenie własnego życia jest wówczas dla nich nie istotne. Jednak gdy ich potomstwo dorośnie przestają się nim zajmować i zaczynają je traktować jak każdego innego przedstawiciela ich rasy, choć pewne jednak więzy rodzinne pozostają.

Charakter:
Ich charakter zazwyczaj oscyluje wokół neutralności, nigdy nie popadają w zupełne skrajności (neutralny zły, neutralny, neutralny dobry), ich dusza nie jest targana chaotycznymi uczuciami. W posty i jasny sposób definiują swoje nastawienie do otoczenia i praw nim rządzących. Jednak ich losem oraz sposobem bycia rządzi głównie nie zatracony zwierzęcy instynkt, dla tegoż większość jest dość porywcza i zatraca się w chwilach wielkiego wzburzenia. Prawo jest dla nich jedynie środkiem ograniczającym ich na danym terenie, nie przeciwstawiają mu się ale bardziej od niego istotne jest dla nich ich własne poczucie dobra i zła, oraz opinia innych członków ich grupy. Nie są indywidualistami, raczej wolą iść za głosem większości, choć za większość godną zdania które przyjmą uznają jedynie głos ich własnych grup.
Rzadko działają impulsywnie tak jak Ludzie, chyba że instynkt zwycięży nad rozumem. Cenią sobie doświadczenie oraz mądrość z trudem zdobywaną. Z reguły nie są jednak myślicielami również, nie rozwodzą się nad podejmowanymi decyzjami , ufają w swój osąd oraz przekonania.
pragną raczej życia w spokoju, nie dążą do wojen czy otwartych konfliktów gdzie wiele istnieĹ„ mogło by polec. Nie darzą jednak zbyt dużą sympatią ani ludzi ani krasnoludów, uważają że samą swoją obecnością chwieją równowagą świata. Nie tolerują również swych kocich odpowiedników, drugiej rasy którą wydała natura w celach równowagi świata jak sami w to wierzą, jest to jednak bardziej sprawa instynktu oraz pogardy dla ich sposobu życia.
Co do wiary to sprawa jest dość skomplikowana, część z nich wierzy w bogów tak jak reszta społeczności, choć zazwyczaj są to bogowie w jakiś sposób związani z naturą, jednak zdecydowana większość wierzy w samą naturę. Uważają że wszystko co ich otacza ma własną duszę i dąży do harmonii, jednak nie są fanatycznymi wyznawcami pod żadnym względem.

Predyspozycje:
Niestety nie są urodzonymi myślicielami, natura obdarzyła ich raczej pozytywnie cechami fizycznymi, jak siła czy wytrzymałość. Toteż najczęstszymi zawodami w jakich można ich spotkać są związane raczej z walką orężem niĹşli magicznymi zdolnościami. Ich ciało nie pozwala za bardzo na poruszanie się w zbrojach czy pancerzach a ich dłonie nie są stworzone do precyzyjnej manipulacji drobnymi i delikatnymi przedmiotami.
Najczęściej zostają barbarzyĹ„cami czy rzemieślnikami, z rzadka magami czy kapłanami, a praktycznie nigdy złodziejami.

Wygląd Fizyczny:
Wyglądają jak skrzyżowanie człowieka i wilka, ich głowa przypomina w niemal każdym detalu wilczą, posiadają ogon, a ich ciało pokryte jest futrem. Palce u rąk i nóg zakoĹ„czone są ostrymi jak małe sztylety szponami. Zazwyczaj gdy znajdują się na terenach leśnych wolą poruszać się bez przyodziania, w miastach zaś przeważnie noszą przepaski biodrowe bądĹş specjalnie dla nich szyte spodnie. niewiele przedstawicieli tej rasy pozwoli sobie na pełny przyodziewek bądĹş noszenie metalowej zbroi.

Wiek - osiągają pełnoletność w około 15 roku życia, ich średnia długość życia wynosi około 120 lat
Wzrost - są dość wysokie mierzą zazwyczaj około 180 - 200 centymetrów, nie ma żadnej różnicy miedzy obiema płciami.
Waga - zazwyczaj między 200 - 250 kilogramów, choć zdarzają się i cięższe osobniki
Postura - zazwyczaj masywna i dobrze umięśniona
Kolor futra - głownie wszelkiej maści grafity, brązy, srebra, choć zdarzają się i rude, czarne bądĹş kompletnie białe osobniki. zazwyczaj futro na torsie jest znacznie jaśniejsze niż na reszcie ciała.
Kolor oczu - zazwyczaj złote bądĹş żółte, może lekko wpadające w pomaraĹ„cz czy brąz, o tęczówkach takich jak u wilka.

Uwagi:
Ta rasa nie posiada skrzydeł, łusek, braku futra, rogów, jaszczurczych języków czy innych nietypowych dla człowieka i wilka udziwnieĹ„. Nie potrafi zmieniać kształtu w zwykłego wilka czy człowieka, albo kilkumetrową bestię. Nie posiada zdolności szybkiej regeneracji czy innych nadnaturalnych mocy.

Zdolności Rasowe (fabularne):
- wyostrzony węch i słuch
- szpony - obrażenia jak w przypadku sztyletów
- ugryzienie - jak wcześniej
- duża tolerancja na zimno
- infrawizja (widzenie w ciemnościach przy niewielkim udziale światła, w ich przypadku w odcieniach szarości)
- pirofobia

Cechy Fabularne:

* Bardzo Dobra Siła Fizyczna
* Słaba Zręczność
* Słaba Inteligencja
* Dobra Szybkość
* Dobra Wytrzymałość
* Słaba Siła Woli

Autor: M-chan");

define("GOD7_INFO", "Społeczność:
Krążąca w śród nich legenda głosi, że zostali w zamierzchłych czasach stworzeni przez ówczesnych bogów jako jedna z dwóch ras duchów wcielonych w ciała bestii. Mieli być odpowiedzią natury na pojawienie się ras wykorzystujących naturę do własnych celów - mieli utrzymywać równowagę zaburzaną przez rodzące się cywilizacje. Z biegiem jednak lat gdy kształtowały się wszelkie kultury, eknaska powoli przystosowały się do życia obok wszelkich istot i porzuciły swe obowiązki strażników. Jednak w odróżnieniu od innych ras nie stworzyły własnej kultury lecz zaadoptowały do własnych potrzeb skrawki kultur innych ras. Z biegiem lat zostały również zaakceptowane do pewnego stopnia w wszelkich społeczeĹ„stwach. Ich cel istnienia bardzo szybko się zawsze zmieniają, bardzo szybko nudzą ich wszelkie role, istotne zawsze pozostanie jednak dla nich ich własne przetrwanie w otaczającym ich świecie. Jak koty których instynkt posiedli każdy z nich lubi chadzać własnymi ścieżkami.
Jednak nie chadzają oni wszędzie, czują potrzebę wygody, dostatku pożywienia, pewnego schronienia i suchego futra. Nie tworzą własnych miast, z chęcią zamieszkują miasta innych ras. Czują potrzebę egzystencji wśród innych ras choć nie koniecznie swojej, gdzie mogą uzyskać uznanie, czy podziw.
Mają bardzo słaby instynkt macierzyĹ„ski, najchętniej pozostawiają na wychowanie innym swe potomstwo. Nie przywiązują również wagi do takich powiązaĹ„ jak rodzina czy małżeĹ„stwo. Prowadzą raczej wolny tryb życia i zazwyczaj są dość rozpustne. Przede wszystkim cenią własne życie, inni są mało istotni.

Charakter:
Trudno określić ich charakter jednoznacznie, niezależnie od tego czy są dobrzy czy źli każdy posiada pewne stałe cechy i usposobienie do świata. Zawsze najważniejsza jest dla nich ich własna skóra i wygoda. Są bardzo ruchliwi i zadziorni. Uwielbiają psocić i być w centrum uwagi, czy będzie to spowodowane ich głupimi wybrykami, heroicznymi wyczynami czy ich pięknem oraz zmysłowością. Zawsze lubią wścibiać nos w nie swoje sprawy, łatwo również ich podpuścić. Są zdecydowanymi indywidualistami, w dodatku dość często zdarza się, iż mają narcystyczne skłonności. Ich działaniami kieruje zazwyczaj instynkt i nagłe nieraz bardzo zaskakujące impulsywne decyzje, zazwyczaj nie mające nic wspólnego z rozsądkiem.
Ich żywiołem jest zabawa, muzyka, śpiew, występy oraz wolna niczym niezmącona swoboda. Nie mają większego szacunku do instytucji prawnych czy wszelkich społecznych zasad współistnienia, chyba, iż chronią ich własne interesy.
Co do sprawy wiary to nie są zbyt religijne, wierzą zazwyczaj w to co chcą, odrzucając wszelkie aspekty danej wiary które w jakiś sposób im nie pasują. Trudno w śród nich szukać gorliwych wyznawców.

Predyspozycje:
Nie można powiedzieć iż są geniuszami, zdolności logicznego pojmowania są u nich słabsze niż u innych ras, ich wola również nie jest potężna, dlatego też magowie z nich raczej kiepscy. Są za to wyśmienitym materiałem na szybkich i skutecznych wojowników czy barbarzyĹ„ców, dobrzy z nich najemnicy choć mało posłuszni. Bardzo chętnie wybierają drogę wędrownych bardów, aktorów czy artystów scenicznych wszelkiej innej maści.

Wygląd Fizyczny:
Wyglądają jak skrzyżowanie człowieka i kota, posiadają humanoidalną budowę ciała, co jednak nie przeszkadza im czasem poruszać się na czterech łapach, zazwyczaj podczas biegu. Całe ich ciało pokrywa krótkie niezwykle gęste futro, nie licząc wewnętrznych stron dłoni oraz podbicia stóp które wyglądają raczej jak u ich dalekich kocich kuzynów. Posiadają piękne bujne włosy, które im dłuższe tym dla nich bardziej atrakcyjne i ładniejsze. Ich twarz przypomina bardziej kocią niż ludzką, posiadają koci nos, oczy, język, czasem nawet wąsy, oraz oczywiście kocie uszy umieszczone nieco wyżej niż u ludzi. Posiadają również ogon który jest ich dumą i chwała, sięga zazwyczaj do kolan gdy zwisa, choć mogą go również swobodnie owinąć wokół pasa. Nie jest jednak zdolny do precyzyjnych ruchów manualnych. Ich palce zakoĹ„czone są niewielkim pazurami tak samo jak stopy. Mimo iż może ic postura na to nie wskazuje są niesamowicie silne i szybkie, ich ruchy są zawsze niezwykle zmysłowe i płynne. Co do ubraĹ„ to preferują raczej skąpe stroje zakrywające jedynie tyle aby nie budzić zgorszenia wśród przedstawicieli obcych ras. Nie lubią ciasnego i stalowego ekwipunku dlatego zazwyczaj po prostu go unikają.
Wiek - osiągają pełnoletność około 12 roku życia, ich średnia długość życia wynosi około 70 lat
Wzrost - są dość wysokie mierzą zazwyczaj ok‚o 150 - 170 centymetrów, nie ma żadnej różnicy miedzy obiema płciami.
Waga - zazwyczaj między 50 - 90 kilogramów, choć zdarzają się i cięższe osobniki
Postura - zazwyczaj szczupła i dobrze umięśniona
Kolor futra/włosów - głownie wszelkiej maści grafity, brązy, srebra, choć zdarzają się i rude, czarne bądĹş kompletnie białe osobniki. Zazwyczaj futro na torsie jest znacznie jaśniejsze niż na reszcie ciała. Włosy zazwyczaj są ciemniejsze od futra.
Kolor oczu - zazwyczaj złote bądĹş żółte, może lekko wpadające w pomaraĹ„cz czy brąz, czasem błękitne, o tęczówkach takich jak u kota.

Uwagi:
Ta rasa nie posiada skrzydeł, łusek, braku futra, rogów, jaszczurczych języków czy innych nietypowych dla człowieka i wilka udziwnieĹ„. Nie potrafi zmieniać kształtu w zwykłego kota czy człowieka. Nie posiada zdolności szybkiej regeneracji czy innych nadnaturalnych mocy. To nie ludzie z kocimi uszami nosami czy wąsami. Ich ogony nie mogą władać mieczem czy choćby podnieść szklanki, nie mają takiej władzy nad nim, służy im głównie do balansowania i lepszego utrzymywania równowagi. Nie lubią wody równie mocno co zwykłe koty, potrafią mruczeć oraz miauczeć jeśli chcą.

Zdolności Rasowe (fabularne):
- wyostrzony węch i słuch
- pazury - obrażenia jak w przypadku noży
- lekka hydrofobia (jeśli muszą się w niej zanurzyć)
- pirofobia
- infrawizja (widzenie w ciemnościach przy udziale niewielkiej ilości światła, w ich przypadku w odcieniach szarości)
- zmniejszona odporność na ogieĹ„

Cechy Fabularne:

* Dobra Siła Fizyczna
* Przeciętna Zręczność
* Słaba Inteligencja
* Bardzo Dobra Szybkość
* Przeciętna Wytrzymałość
* Słaba Siła Woli

Autor: M-chan");

define("GOD8_INFO", "Społeczność:
Jako rasa nie są zbyt liczni, choć nie można powiedzieć że jest ich mało. Ze względu na swoją wybitnie niską temperaturę ciała (około 12-15 stopni Celsjusza) żyją raczej w klimatach gdzie temperatura jest niska. Wybierają w tym celu albo dalekie obszary północy czy południa gdzie noce są długie a dnie krótkie i zimne albo szczyty górskie pokryte wiecznym śniegiem. Niezależnie gdzie znajdują się ich miasta i jak bardzo s rozproszone zawsze mają świadomość że ich stolica leży w północno-wschodniej części Wysp Nikhud, na szczycie jednej z najwyższych gór. Nie istotne dla nich są granice czy terytoria dyktowane przez inne społeczności, każde ich miasto niezależnie gdzie się znajduje należy do ich stolicy. Ich miasta powstają głownie dzięki magii za pomocą której drążą swoje \"mieszkania\" w skałach, lub pokrywach lodowych, magia służy również dodatkowo do chronienia miast przed ewentualnymi lawinami czy innymi kataklizmami naturalnymi.Mają ściśle określoną hierarchię, na szczycie każdej z nich (w każdym mieście) stoi władca, lub dwie kobiety, jednak wszyscy podlegli są władcy stolicy. Osoby pełniące ważniejsze funkcje w mieście nie mogą posiadać rodzin, dlatego w przypadku śmierci władcy (lub dwóch władczyĹ„), jego miejsce zajmuje jeden z namiestników, lub osoba, która przyczyniła się do śmierci poprzednika, jednak musi ona być pokonana w pojedynku. Niezmiernie rzadko zdarza się jednak, by ktokolwiek zechciał zgładzić osobę stojącą wyżej w hierarchii.
Niezmiernie rzadko decydują się na opuszczenie swoich miast i wyruszenie w świat. Ciężko znoszą wysokie temperatury odpowiadające większości ras, ale są w stanie jako tako w nich funkcjonować jednak.
Potomstwo wychowywane jest bez zbędnych czułości - od maleĹ„kości wpajane zostają im zasady rządzące miastem, religia oraz podstawy magii bądĹş walki czy rzemiosła w zależności od tego kim są ich nauczyciele.

Charakter:
Rzadko ich charakter jest chaotyczny, zazwyczaj zbliżony jest do neutralnego a niemal zawsze jest praworządny. Jeśli wyruszają w świat to głównie w celu podnoszenia swoich indywidualnych umiejętności i kształtowania swej osobowości. Zemsta nie jest w ich stylu, trudno im jest pojąć to zjawisko.
W przeciwieĹ„stwie do swoich \"kuzynów\" (Virvaene Wulkaniczni) należą do istot uporządkowanych, wyniosłych oraz dumnych. Wyszukane maniery - często zupełnie nie mające zastosowania w krainach elfów i ludzi - sprawiają, że postrzegani są za rasę nieprzyjazną oraz wyjątkowo kapryśną i surową. Nie odczuwają potrzeby zawierania znajomości, są przewidywalni oraz milczący. Lubią rozwijać swoje umiejętności w których zostali wyszkoleni, rzadko wdają się w kłótnie czy burdy, o ile sprawa nie dotyczy bezpośrednio ich osoby. Mają całkowicie neutralny stosunek do innych ras, właściwie nie obchodzi ich co robią inni o ile nie ma to jakiegokolwiek związku z nimi samymi.
Religia jest bardzo ważna w ich życiu, jest jedną z nielicznych nie do koĹ„ca pojmowanych „rzeczy” w ich życiu. Bardzo rzadko zdarza się aby jakikolwiek przedstawiciel tej rasy był niewierzący, jest to uważane za ułomność.

Predyspozycje:
Należą do bardzo delikatnych istot, ich ciała są wyjątkowo kruche i podatne na uszkodzenia, dlatego większość z nich nigdy nie pała się walką w ręcz ni żadną żołnierską wojaczką. Są za to inteligentni i stabilni psychicznie, po mimo niewielkiej szybkości jaką są w stanie wykrzesać ze sowich zimnych ciał dysponują zdumiewającą zręcznością. Zazwyczaj zostają magami bądĹş rzemieślnikami pałającymi się ekwipunkiem wspierającym zręczność czy szybkość jego właściciela. Złodziejstwo jest wbrew ich naturze toteż rzadko można spotkać jakiegokolwiek przedstawiciela tej rasy w tym fachu...

Wygląd:
Sylwetką mogą przypominać wyjątkowo chudych, ale nie kościstych ludzi. Są dosyć niscy, choć zdarzają się nieliczne wyjątki. Wyróżnia ich sposób poruszania się - płynne ruchy ramion oraz doza niepewności w równo stawianych krokach obce są zarówno ludziom, jak i elfom. Ich skóra jest zwykle okaleczana przez tatuaże, lub wbite pod naskórek kości zwierząt. Nie mają wyrazistych rysów twarzy, co uwydatnia całkowity brak jakiejkolwiek mimiki. Wielką uwagę przywiązują do swojego ubioru: noszą zwiewne, bogato zdobione szaty, najczęściej wykonane z jedwabiu, nie lubią ciężkich stalowych okuć, np.: zbrój.

Wiek -dorastają w około 20 roku życia, a dożywają średnio około 200 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost - mało zróżnicowany, waha się między 160 a 170 centymetrami. Kobiety zazwyczaj są nieznacznie niższe niż mężczyĹşni choć i to nie jest regułą.
Postura - najczęściej są szczupli i lekko umięśnieni. Ich waga waha się między 40 a 50 kilogramami.
Kolor skóry - biała lub błękitna
Kolor oczu - blade o wąskich Ĺşrenicach.
Kolor włosów - niebieskawe proste, czasem przyjmujące bardzo ciemne odcienie, zbliżone do granatowej czerni.

Uwagi:
Virvaenie NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych koĹ„czyn bądĹş znacznych zniekształceĹ„. Ich włosy to nie sople lodu a ich ciała to nie lodówki pokryte szronem czy soplami.

Bonusy Rasowe (fabularne):
- są odporni na chłód oraz wszelkie formy ochłodzenia otoczenia, nawet do ekstremalnie niskich temperatur.
- odporni na magię opartą na wodzie bądĹş lodzie
- magia oparta na elektryczności wyrządza połowę mniej szkód
- ogieĹ„ zadaje im dwukrotnie większe obrażenia

Statystyki Fabularne:

* Słaba Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Dobra Inteligencja
* Słaba Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Dobra Siła Woli

Autor: Villis (współpraca: M-chan)");

define("GOD9_INFO", "Społeczność:
Jako rasa nie są zbyt liczni, choć nie można powiedzieć że jest ich mało. Ze względu na swoją wybitnie wysoką temperaturę ciała (około 45-47 stopni Celsjusza) żyją raczej w klimatach gdzie temperatura jest wysoka. Wybierają w tym celu zazwyczaj tereny znajdujące się blisko równika bądĹş jaskinie czy zbocza czynnych wulkanów.
Nie istotne dla nich są granice czy terytoria dyktowane przez inne społeczności, każde ich miasto niezależnie gdzie się znajduje należy do nich samych. Ich miasta są raczej mało malownicze i wyjątkowo surowe w swej formie drążone w skałach, lub budowane z kamieni, dość często przypominający małe bunkry czy fortece służą również dodatkowo do chronienia przed ewentualnymi lawinami czy innymi kataklizmami naturalnymi.
Ich charaktery uniemożliwiają im wybranie jednego władcy. W miastach rządzi wspólnie najwyżej położona w hierarchii rodzina, bezwzględnie tłumiąca wszelkie głosy sprzeciwu. Tę funkcję pełnią zawsze familie najliczniejsze i posiadające najbardziej wykształconych i najsilniejszych przedstawicieli. Dzieci rywalizują ze sobą praktycznie o wszystko, dlatego rodzeĹ„stwo nigdy nie darzy się miłością, co najwyżej względną tolerancją.
Rzadko decydują się na opuszczenie swoich miast i wyruszenie w świat. Ciężko znoszą niskie temperatury tolerowane przez większości ras, ale są w stanie jako tako w nich funkcjonować jednak.

Charakter:
Są zupełnie chaotyczni i nieprzewidywalni w swych poczynaniach. Rzadko szanują kogokolwiek prócz samego siebie, nawet w stosunku do własnych krewnych mogą być zarówno przesadnie wylewni, jak i wręcz okrutni. Znani ze swojej porywczości oraz ognistego temperamentu, nie są darzeni zaufaniem wśród innych ras, choć bardzo często zostają ich niezależnymi towarzyszami. Cenią przede wszystkim wolność i bardzo trudno przekonać ich do współpracy czy pomocy. W przeciwieĹ„stwie do swoich kuzynów (Virvaeni Lodowi) chętnie może zająć się również złodziejstwem, co czyni czasem nie dla zysku, lecz dla samej satysfakcji przywłaszczenia sobie cudzej własności. Wśród nich bardzo trudno znaleĹşć praworządnego obywatela, ponieważ uwielbiają łamać zasady i nie przywiązują większej uwagi do otoczenia. Bardzo często mają skłonności do bycia piromanami, choć rzadko dają upust swoim \"pasjom\" w miastach.
Religia jest dla nich sprawą drugorzędną, jeśli mają czas i ochotę to przyjmują wierzenia ale nie są gorliwymi wyznawcami wówczas.
Nie mają większych uprzedzeĹ„, choć nigdy nie przepuszczą okazji, by zaznaczyć swoją wyższość (przez nikogo nigdy nie udowodnioną) nad innymi rasami.

Predyspozycje:
Należą do delikatnych istot, ich ciała są wyjątkowo kruche i podatne na uszkodzenia, dlatego większość z nich nigdy nie pała się walką w ręcz ni żadną żołnierską wojaczką. Są za to inteligentni i silni psychicznie choć mało stabilni psychicznie, po mimo niewielkiej zręczności jaką są w stanie wykrzesać ze swych nadpobudliwych ciał dysponują zdumiewającą szybkością. Zazwyczaj zostają magami bądĹş złodziejami, podróżnymi rzezimieszkami i awanturnikami. Rzemieślnictwo wymaga zbyt wiele skupienia i surowej dyscypliny toteż bardzo rzadko zabierają się za tą działalność.

Wygląd:
Są nieco masywniejsi i wyżsi od swoich pobratymców z zimnych stoków. Posiadają gibkie, niezwykle giętkie ciała, pozbawione najmniejszej skazy, lub blizny. Wyróżnia ich sposób poruszania się - choć w ich krokach nie ma tyle płynności i gracji co u ich kuzynów, ruchy ramion oraz doza niepewności w równo stawianych krokach obce są zarówno ludziom, jak i elfom. Mają wyraziste rysy twarzy, co uwydatnia całkowicie jakiejkolwiek próby mimiki. Nie mają określonego stylu ubierania się - każdy może pewnego dnia wyglądać jak mag, następnego będąc już dostojnym jegomościem, lub wielokolorowym dziwakiem.

Wiek -dorastają w około 20 roku życia, a dożywają średnio około 70 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost - mało zróżnicowany, waha się między 165 a 175 centymetrami. Kobiety zazwyczaj są nieznacznie niższe niż mężczyĹşni choć i to nie jest regułą.
Postura - najczęściej są szczupli i lekko umięśnieni. Ich waga waha się między 50 a 60 kilogramami.
Kolor skóry - przyjmuje ciepłe odcienie jasnego brązu, czasem czerwieni
Kolor oczu - migdałowatego kształtu, stosunkowo małe o ciemnych tęczówkach,,, zazwyczaj brązowe bądĹş czarne.
Kolor włosów - najczęściej bujne i poskręcane są rubinowe bądĹş czarne

Uwagi:
Virvaenie NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych koĹ„czyn bądĹş znacznych zniekształceĹ„. Ich włosy nie płoną ani nie przypominają płomienia, ich skóra się nie żarzy a gdy się poruszają czy dotykają czegokolwiek nie wytwarzają iskier ani płomieni...

Bonusy Rasowe (fabularne):
- są odporni na ogieĹ„ oraz wszelkie formy podwyższenia temperatury otoczenia, nawet do ekstremalnie wysokich temperatur.
- odporni na magię opartą na ogniu bądĹş jakiejkolwiek formie ciepła
- magia oparta na elektryczności wyrządza połowę mniej szkód
- lód i magia wody zadaje im dwukrotnie większe obrażenia

Statystyki Fabularne:

* Słaba Siła Fizyczna
* Słaba Zręczność
* Dobra Inteligencja
* Dobra Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Dobra Siła Woli

Autor: Villis (współpraca: M-chan)");

define("GOD10_INFO", "Społeczność:
Jako rasa są raczej mało rozpowszechnieni, wolą mieszkać we własnych miastach które budują w danym miejscu jednocześnie w koronach drzew i pod ziemią, przy czym przy samej powierzchni nie widać zazwyczaj ani części miasta nad ziemią ani pod nią. Nie mają uprzedzeĹ„ rasowych, choć unikają kontaktów z innymi rasami gdy nie są one konieczne. Raczej zamieszkują miasta mieszane stworzone przez inne rasy niż wpuszczają przedstawicieli innych ras do swych miast. W ich miastach można być jedynie gościem. Są rasą wysoce społeczną o złożonej i bogatej kulturze. Cenią sobie instytucje małżeĹ„stwa, są również opiekuĹ„czymi i troskliwymi rodzicami, przy czym rygorystycznie dbają o rozwój intelektualny swoich pociech.

Charakter:
Archontowie są z natury perfekcjonistami, zawsze starają się dążyć do perfekcji w swoim fachu. Nie mają skłonności do konkretnego charakteru ale rzadko wpadają w skrajności (chaotyczny dobry czy zły). Nade wszystko cenią rzemieślników i ich perfekcyjnie wykonane przedmioty. Archontowie wysoko cenią osoby inteligentne, lecz skrajnie irytuje ich gdy istoty wszelkiej maści mylą inteligencję z mądrością. Jeśli wyruszają w podróż to głownie dla zdobycia nowych umiejętności bądĹş rozwinięcia już posiadanych, rzadziej dla bogactw i sławy choć nie jest to jednocześnie wykluczone. Nie wywyższają siebie ponad innych, ale żaden z nich nie pozwoli bezpodstawnie obrażać swoich braci i sióstr niezależnie czy jest z nimi połączony więzami krwi czy nie.
Religia jest dla nich istotną sprawą, pozwala umocnić więzi między przedstawicielami ich rasy. Wierzą głownie w bogów związanych z takimi cechami jak uczciwość, honor, męstwo, ale również z takimi dziedzinami jak rzemiosło. Są oddani swej religii ale nie narzucają jej nikomu innemu, wychodząc z założenia że religia to sprawa umysłu nie ciała i nikogo do tego nie można zmusić aby został wyznawcą.

Predyspozycje:
Nie są niestety zbyt silni ani nie posiadają wyszukanej mądrości, toteż jeśli pałają się wojaczką wybierają raczej broĹ„ dystansową. Dobrzy z nich magowie ofensywni niestety rzadko używają jej do obrony, stawiają raczej na swoją zręczność i szybkość. Jako rzemieślnicy są perfekcjonistami, liczy się dla nich bardziej wykonanie niż właściwości bojowe, choć niejednokrotnie ich wyroby obdarzone są magicznie i wspierają szybkość bądĹş zręczność swoich użytkowników.

Wygląd:
MężczyĹşni mają ostre rysy twarzy i mocno nakreślone kości policzkowe, kobiece twarze za to są smukłe i o delikatnych rysach nieskalanych żadną skazą. Mówi się że są ogniwem łączących ludzi i elfy, i gdyby te rasy się połączyły właśnie tak wyglądali by ich potomkowie. MężczyĹşni posiadają nieco chrapliwy głos w przeciwieĹ„stwie do melodyjnego i niezwykle przyjemnego kobiecego głosu. Posiadają nieco szpiczasto zakoĹ„czone uszy, coś między elfami a ludĹşmi. Zarówno mężczyĹşni jak i kobiety lubują się w luĹşnych szatach, przepasanych pasami, ozdobionymi masą delikatnej i kunsztownej biżuterii.

Wiek - dorastają w około 30 roku życia, a dożywają średnio około 350 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost - mężczyĹşni mierzą zazwyczaj 170-180 centymetrów a kobiety 160-170 centymetrów
Postura - zazwyczaj szczupli i lekko zbudowani, praktycznie bez widocznego umięśnienia
Waga - zazwyczaj 40-60 kilogramów
Kolor skóry - standardowy kolor różowy, czasem również bardzo blada
Kolor oczu - niebieskie lub zielone
Kolor włosów - zazwyczaj białe choć zdarzają się również: popielaty-blond, ciemny blond, brąz

Uwagi:
Archonci NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych koĹ„czyn bądĹş znacznych zniekształceĹ„. To nie elfy tym bardziej mroczne czy leśne.

Bonusy Rasowe (fabularne):

- zmysł równowagi
- infrawizja (widza w lekkim świetle jak w dzieĹ„ choć na połowie mniejszym dystansie)
- wyspecjalizowanie w walce łukiem (niezależnie od klasy).
- podejrzliwość (ich siła woli traktowana jest jakby była o poziom wyżej gdy ktoś ich okłamuje)

Statystyki Fabularne:

* Słaba Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Dobra Inteligencja
* Bardzo Dobra Szybkość
* Słaba Wytrzymałość
* Słaba Siła Woli

Autor: Revan D\'aarc (współpraca z M-chan)");

define("GOD11_INFO", "Społeczność:
Powiada się że rasa ta narodziła się z sekty składającej krwawe ofiary bogom. Za to ich dusze i ciała zostały przeklęte wieczną agonią i nadchodzącą nicością. No ale to tylko plotki, nikt nigdy nie spotkał na tyle starego przedstawiciela tej rasy by móc zapytać się go czy to prawda.
Rasa ta zamieszkuje głownie podziemne miasta zwane osadami lub osady w puszczach osłonięte przed wszelkim słoĹ„cem koronami drzew. Ich osady są raczej skąpe w kolory lecz bogate w wszelkie kunsztowne ozdoby o niesamowitej ilości detali. Ich społeczność podzielona jest ściśle wedle kast, od najniższej zajmującej się tak przyziemnymi rzeczami jak zdobywanie pokarmu, polowaniami, czy obroną osad, które wykonują głównie wojownicy poprzez rzemieślników, magów a skoĹ„czywszy na dość nielicznej arystokracji. Najważniejszym jednak podziałem jest podział na domy, bo to najsilniejszy dom ma decydujący i ostateczny głos. Po mimo swej dość agresywnej naturze przedstawiciele tej rasy nie walczą ze sobą na śmierć i życie, ostateczne pozbawienie życia można dokonać jednie w ostateczności. Jako rasa stanowią bardzo nieliczną grupę co sprawia że każde życie ich pobratymca jest ważne niezależnie od strony po której stoi.
Przez inne społeczności są tolerowani lecz bacznie obserwowani i pilnowani, toteż starają się omijać wszelkie kłopoty z daleka.
Są zwolennikami rodzin lecz zanim je założą bardzo długo się upewniają czy partner jest odpowiedni i czy może spłodzić potomka (rozmnażają się normalnie jak ludzie drogą płciową). Soje dzieci wychowują z wielką pieczą jakby były dla nich najcenniejszym skarbem. Dzieci są posłuszne rodzicom zawsze nie zależnie od własnego wieku i posiadania własnej rodziny.

Charakter:
Niemal zawsze są chaotycznie nastawieni do świata, dobro czy zło nie ma dla nich większego znaczenia, ważne jest dla nich jedynie ich własne życie oraz rasa. Jeśli opuszczają własne osady to jedynie dla zdobycia siły i potęgi. Dobra materialne ich nie obchodzą, wszystko przemija i rozpada się w pył z czasem. Są raczej zamknięci w sobie i doskonale umieją tłumić swe uczucia, ale gdy zaczynają je jednak okazywać poświęcają się temu w pełni do granic szaleĹ„stwa wręcz. Każdy z nich dobrze zdaje sobie sprawę że uczucia do śmiertelników (ras żyjących znacznie krócej, ułamek ich życia) są ich najsłabszą stroną, bo nic nie potrafi tak ranić jak uczucia. Będąc poza osadami starają się nie zwracać na siebie raczej uwagi, stają się małomowni i zamknięci w sobie, strzegą wszelkich swych sekretów okazując innym brak zainteresowania i obojętność. Cenią sobie w innych samodzielność i zaradność oraz wewnętrzną siłę. W stosunku do innych ras są nieufni i ostrożni, wzbudzają sami w nich wystarczająco duży niepokój by chcieć dawać im powody do większego co mogło by się dla nich raczej Ĺşle skoĹ„czyć.
Religia odgrywa dość istotny element w ich życiu, to ona uczyniła z ich przodków tym czym są teraz. Nie posiadają jednak żadnego konkretnego bóstwa, ich przodkowie przez wiele wieków przeklinali swego upadłego boga i uciekali od innych bogów, chcieli skryć się przed ich gniewem. Jednak z biegiem czasu gdy ukształtowała się ich kultura powrócili do wyznawania wiary, są to głównie bogowie związani z ich charakterem bądĹş profesją. Nie czczą bogów którzy każą sobie składać krwawe ofiary albo w jakikolwiek sposób odbierać życie innym, taka wiara była wszak skutkiem ich przekleĹ„stwa.

Predyspozycje:
Są szybcy i zręczni, ich wytrzymałość jest wysoka przez co świetnie sprawdzają się jako wojownicy. Rzemiosło daje wytchnienie i pochłania dużo czasu którego mają pod dostatkiem co sprawia że dość często poświęcają mu się bez pamięci. Jeśli chodzi o magię to niestety są raczej przeciętnymi przedstawicielami tej klasy. Złodziejstwo nie jest ich ulubionym zajęciem bo może powodować dużo kłopotów i wzbudza wiele podejrzeĹ„ i może podsycić dodatkowo obawy w stosunku do nich.

Wygląd:
Z wyglądu zewnętrznego nie różnią się właściwie niczym od ludzi, jedyną charakterystyczną cechą która może ich wyróżnić są nieco wydłużone kły zarówno górne jak i dolne. Jedynym czym mogą się odżywiać to krew, dlatego nie są zbyt miło widziani w miastach innych ras, ale do póki nie nastają na nikogo pozostawia się ich w spokoju, jednak bacznie obserwując. Poza osadami żywią się zimną zlewaną krwią, przede wszystkim byczą (krowią) czy świĹ„ską bo łatwo ją dostać w miastach. Gdy nie mają skąd czerpać krwi a wzbierze w nich głód bez większych oporów zaatakują dowolną istotę aby się pożywić, zazwyczaj potrzebują dziennie około pół litra kwi a bez jej dopływu mogą wytrzymać około tygodnia, po czym zapadają w letarg, obudzić ich może jedynie nakarmienie ich. Posiadają niezwykle wysoką odporność fizyczną na wszelkie obrażenia i wysoką tolerancję na ból. Ich rany goją się kilkukrotnie szybciej niż u innych (ale nie natychmiastowo) a zadrapania znikają już po kilku minutach. Ich rany nigdy nie krwawią. Nie mogą jednak regenerować utraconych koĹ„czyn nie dotyczy to jednak zębów które usunięte po kilku dniach odrastają. Niestety bezpośrednie światło słoneczne które pada na ich ciało po prostu je wypala jak ogieĹ„, lecz do póki są osłonięci przed bezpośrednim słoĹ„cem nic im się nie dzieje. Czują jednak dyskomfort przebywając na słoĹ„cu a jasne słoneczne światło ich oślepia. Poza osadami preferują raczej pełne stroje które chronią ich całe ciało w tym kaptury i przydymiane okulary chroniące ich oczy przed światłem.
Wiek – dorastają w około 25 roku życia, a dożywają średnio około 2000-3000 lat, choć zdarzają się i starsi.
Wzrost – dość zróżnicowany, potrafią być zarówno wysocy jak i niscy, toteż przedział wzrostu dorosłego osobnika waha się między 160 a 190 centymetrami. Kobiety zazwyczaj są nieznacznie niższe niż mężczyĹşni
Postura – zawsze szczupli i lekko umięśnieni, ich waga waha się między 40 a 80 kilogramami
Kolor skóry – blada i zazwyczaj standardowo koloru różowego, ale skóra może być również żółta, czerwona, czarna (wówczas przypomina mahoĹ„)
Kolor oczu – brązowe, piwne, bursztynowe, zielone, niebieskie, szare, fioletowe bądĹş czerwone
Kolor włosów – popielaty-blond, rude, ciemny blond, brąz, czerĹ„, ostatecznie łysy

Uwagi:
Blodlanie NIE posiadają rogów, skrzydeł, ogonów, szponów, jaszczurczych języków czy gadzich oczu, dodatkowych koĹ„czyn bądĹş znacznych zniekształceĹ„. Nie rozmnażają się przez ugryzienie, nie potrafią zmieniać się w mgłę czy nietoperza ani inne zwierzątko, ich serce normalnie bije choć znacznie wolniej niż u innych ras, można ich normalnie zabić uszkadzając najważniejsze organy, nie mają natychmiastowej regeneracji, nie potrafią również regenerować utraconych koĹ„czyn. Nie potrafią wyssać z kogoś całej krwi, ich żołądki mieszczą jedynie pól litra krwi...

Bonusy Rasowe (fabularne):
- widzenie w kompletnych ciemnościach, nie potrzebują żadnego Ĺşródła światła aby widzieć, nawet w kolorach
- odporność na trucizny – trucizny działają połowę słabiej i z niewielkim opóĹşnieniem.
- podwyższona tolerancja na ból (tak jakby ich wytrzymałość była wyższa o jeden)
- wyostrzony zmysł powonienia i słuchu
- lekka pirofobia
- bezpośrednie słoĹ„ce rani ich jak ogieĹ„
- odżywianie jedynie krwią
- oślepienie światłem działa na nich dwukrotnie skuteczniej

Statystyki Fabularne:

* Przeciętna Siła Fizyczna
* Dobra Zręczność
* Przeciętna Inteligencja
* Dobra Szybkość
* Dobra Wytrzymałość
* Przeciętna Siła Woli

Autor M-chan");
Powrót do góry Go down
Abhor

avatar

Nick : Abherd
ID : 138
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 35
Join date : 27/07/2012

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Nie Sty 06, 2013 8:32 pm

Niedawno do Shire przybyły orkowy zabójca magów, Raza Krwawy, uległ w walce z... No właśnie, z kim?



Zabójca magów jak z koziego ogona waltornia. Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Fëandil Êlentáriel

avatar

Nick : Fëandil Aldamír Cúlinde
ID : 23
Ranga : Władca Lothlórien
Male Liczba postów : 492
Join date : 22/03/2012
Age : 26
Skąd : Gniezno | Poznań

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Nie Sty 06, 2013 9:05 pm

jocolor

_________________
"W Rivendell przechowywano pamięć rzeczy starożytnych, ale w Lórien żyły
one prawdziwe i na jawie. Widywano tutaj zło, słyszano o nim, znano smutki
i troski, elfy bały się zewnętrznego świata, któremu nie ufały; wilki wyły na
kresach lasów – ale cień nie padł nigdy na Lórien."
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.realmadrid.pl
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Sro Sty 09, 2013 8:02 pm

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Iriss

avatar

Nick : Iriss
ID : 431
Ranga : mieszkanka
Liczba postów : 20
Join date : 29/07/2012
Skąd : Carn Dum --- (Radom)

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Sob Sty 12, 2013 9:33 am

A co mi tam, śmiać się z siebie to też sztuka: P Błąd w sztuce się zdarza zawsze Razz Więc po kolei...

Iriss , córka Ulfammna
(14)
Mieszkanka
Rasa: Człowiek
Szczep: Easterling
Żywioł:
Klasa: Złodziej
******Profesja: Zabójca ( !!!)***(podkreślenie specjalnie)
Wyznanie: Niewierzący

A się zdarzyło niestety xD:
Wyniki: 0/1/1
Ostatnio zabity: ...
Ostatnio zabity przez: Finelen

Reasumując : zdarzają się dni lepsze i gorsze xDD. Pozdrawiam.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Nie Sty 13, 2013 1:13 pm

Skradziono mi NC Very Happy

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Czw Sty 24, 2013 10:11 am

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mardro



Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 27
Skąd : Olkusz

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Pią Sty 25, 2013 12:10 am

ciekawe, że treść typu " , - , 1 poziomu." nie zasłużyła na podkreślenie. Szanowny admin Lenwe zalogował się od początku nowej ery RAZ. Pewnie nawet nie próbował przechodzić przez kreator postaci...

_________________
"Elfy Leśne, a król ich jeszcze bardziej, ogromnie lubią wino[...]" "Na ogół trzeba nie lada trunku by spoić elfa[...]"

Born into ashes
To lose all the games
With a smiling face
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Miły Pan

avatar

Nick : Avie Tildomerel
ID : 153
Ranga : Mieszkaniec
Female Liczba postów : 139
Join date : 08/07/2012
Age : 25
Skąd : Nibylandia

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Pon Mar 25, 2013 11:30 am

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://niedokonczony-utwor.blogspot.com/
Mardro



Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 27
Skąd : Olkusz

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Sro Kwi 03, 2013 7:57 pm

Pozostałości Bruineny to piękna rzecz...

_________________
"Elfy Leśne, a król ich jeszcze bardziej, ogromnie lubią wino[...]" "Na ogół trzeba nie lada trunku by spoić elfa[...]"

Born into ashes
To lose all the games
With a smiling face
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Szagar

avatar

Nick : Rengar
ID : 49
Ranga : Komandor
Male Liczba postów : 330
Join date : 04/04/2011
Skąd : Woodbury

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Sob Cze 01, 2013 12:14 pm

Dobre!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.szynk.blogspot.com
Abhor

avatar

Nick : Abherd
ID : 138
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 35
Join date : 27/07/2012

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Nie Kwi 10, 2016 9:00 pm

Po tylu latach... Nie spodziewałem się, że zdarzy tu się coś takiego! Very Happy Troll roku 2016!

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kojot

avatar

Nick : Déon
ID : Spoko
Ranga : Rzeźnik z Blaviken
Male Liczba postów : 379
Join date : 28/03/2012
Age : 26
Skąd : Redditch

PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   Pon Kwi 11, 2016 9:01 am

Mi gra czasem się psuje

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Kfiatki z gry   

Powrót do góry Go down
 
Kfiatki z gry
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Forum Shire :: Hydepark :: Non Clima-
Skocz do: