Forum Shire
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Fabularne przedmioty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Go??
Gość



PisanieTemat: Fabularne przedmioty   Czw Cze 14, 2012 4:38 pm

Może, zrobilibyśmy jakiś użytek z fabularnych przedmiotów? Na większości gier są tylko bo są, na dwóch czy tam trzech widziałam, że coś tam można z nimi robić.
Może i tutaj dałoby radę zrobić z nich użytek?
No i co z tym poziomem trzeźwości i odurzenia? Działą to w ogóle?
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Czw Cze 14, 2012 4:50 pm

Ostatnie pytanie. Jak przyjdzie Madro powiem mu by rzucił oko.
Znaczy jak sobie to wyobrażasz? Fabularne rzeczy to tak jakby umowa miedzy MG, a graczem.
np: na Luna miałem umowę 20 specjalnych strzałek zadających fabularnie więcej dmg niż zwykłe. O to chodzi?
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Czw Cze 14, 2012 5:03 pm

Żeby można było ich używać.
Grał ktoś z Was na Cyrodillu może?

Tam fajnie można używać przedmiotów. Piwo np. możesz wypić, jedzenie możesz zjeść, możesz smażyć sarninę itd.

Skoro mamy dużą krainę, czemu podobnie gry nie rozwinąć tutaj?

O wiem pokażę wam screena z gry:

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif
http://illiweb.com/fa/pbucket.gif


Oczywiście, nie mówię, żeby zżynać wszystko, tylko za wzorować się ^ ^ to naprawdę fajna sprawa, a nóż widelec właśnie takie coś przyciągnie graczy?

Poza tym, dodając w różnych lokacjach takie pierdołki może być ciekawie, acz na pewno mogą zająć sporo miejsca na serwerze.

Dodam jeszcze, że można tam polować na zwierzęta, zdobywać ich skóry, wyrabiać potem z nich rzeczy, acz tam wszystkie statystyki trzeba podbijać, bo wszystko jest połączone ze sobą. np. chcemy wyrobić strzały musimy mieć odpowiedni poziom inteligencji, ale jak ktoś nie chce się bawić w takie coś bierze immu i wsio. Do tego gracz silniejszy może słabszego atakować i na odwrót-jak w prawdziwym życiu, ale czasem ten o wyższym poziomie może dostać wklepy od tego na niższym, zależy od statystyk.

Co jeszcze z takich fajnych rzeczy...na pewno, mnie takie coś zachęciło do zabawy w mechanikę.

No nie wiem...trzeba tam po prostu pograć i się samemu przekonać.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Czw Cze 14, 2012 5:38 pm

Mi się nigdy system Cyro nie podobał Razz Choć znałem pierwszego jego admina i całe Coa czyli ówczesna grupę trzymająca władze.

Można to wprowadzić co do zdjęć.Z tym wyjątkiem, że to gracz lub Mg zmienia jeśli chodzi o wygląd. Drugi screen to znacznie więcej roboty. Musiałby być rozpisany większy projekt by móc to lepiej ocenić.

Tak samo jak co do słów.Idea dobra.chciałbym zapoznać się z projektem by móc lepiej to ocenić. Póki co na tak Smile
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Czw Cze 14, 2012 6:49 pm

Bo ten opis, na pierwszym screenie, zmienia się w zależności od posiadanego ekwipunku, ja akurat uzbroiłam postać, ale jest także możliwość zwykłego lub eleganckiego ubioru, ale to trzeba mieć spoooro kaski Wink


Co do drugiego screena, miałam na myśli nie wygląd, acz to, jak można używać przedmiotów, tylko one są tam pogrupowane jako zakładki, nie tak jak u nas, że wszystko razem.

Mnie się także podobają możliwości użytkowania przedmiotów fabularnych. Wtedy mają, że tak powiem sens istnienia i bytowania, bo tak szczerze, to zawalają tylko miejsce w ekwipunku i nie ma co z nimi zrobić.

np. karty do pokera czy jakieś kamyczki xD
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Pią Cze 15, 2012 9:08 pm

A dla mnie i tak nie ma to najmniejszego sensu. W przypadku gracza mech-fab taki przedmiot nadal funkcjonuje tylko jako "śmieć" - w końcu nikt nie będzie używał o wiele słabszej broni dla zachowania waloru fabularnego. Neutral
Powrót do góry Go down
Balgator

avatar

Nick : Balgator
ID : 5
Ranga : Kapitan Straży
Liczba postów : 108
Join date : 20/02/2012
Age : 29

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Pią Cze 15, 2012 9:38 pm

Ja mam sztuczny krzak w ekwipunku, mogę go zjeść? a może się nim bronić? w sumie dobra tarcza by była xD a może hełm? xD (przepraszam, ale tarzam się ze śmiechu)

A pomysł dobry Very Happy (i mówię to jako fab-mech)

_________________
Mattuguraghlaug Balgator.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Pią Cze 15, 2012 10:02 pm

Avie nie rozumiesz o co chodzi...chodzi o to, że dostajemy fabularne przedmioty typu wódka, karty do gry itp. a one są bezużyteczne, nie ma co z nimi zrobić. Po prostu są i nawet nie możesz ich użyć.

opis wygląd postaci warunkowany jest tym co masz w ekwipunku- wyrzucasz stary miecz, masz nowy opis to wszystko.

A ja tam czasem trzymam te słabsze przedmioty.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Pią Cze 15, 2012 10:05 pm

Tarina proponuje byś to lepiej rozpisała- łatwiej będzie oceniac.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Pią Cze 15, 2012 11:03 pm

Mówisz? To zajmie mi trochę ^ ^
Ale spoko rozpiszę.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Pią Cze 15, 2012 11:06 pm

Wtedy będzie jaśniej o co ci chodzi Smile
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Sob Cze 16, 2012 8:01 am

Cytat :
Avie nie rozumiesz o co chodzi...chodzi o to, że dostajemy fabularne przedmioty typu wódka, karty do gry itp. a one są bezużyteczne, nie ma co z nimi zrobić. Po prostu są i nawet nie możesz ich użyć.

Dobrze, rozumiem i jestem świadoma tego, że obecnie takie przedmioty są bezużyteczne, mając co najwyżej wartość symboliczną i funkcje wysyłkową. Jednak nie wyobrażam sobie nosić broni dla waloru fabularnego, której parametry są o wiele słabsze, niż mojej broni mechanicznej. Dlatego uważam to za zbędne - zmiana ekwipunku na fabularny byłaby równie bezużyteczna, co przedmioty, które obecnie uważamy za nonsensowne (np. róża). Więcej, graczom jakoś nie przeszkadza formułowanie swojego wyglądu fabularnego w słowa, po drugie, moja postać bardzo rzadko wchodzi do Karczmy z bronią, czyli za każdym razem musiałabym ją ściągać, by mój wygląd zgadzał się z tym, co sobie wyobrażam, natomiast mechanicznie moja postać chodziłaby "goła i wesoła", a na dodatek narażona na ataki. Neutral Zawsze będę przeciwna łączeniu w jakikolwiek sposób mechaniki z fabułą.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Sob Cze 16, 2012 11:08 am

Ale nie chodzi tutaj o to, byś celowo zmieniała wygląd w ekwipunku....Ja tam nie zwracam na to uwagi. Chyba, że chcę skompletować jakiś rodzaj uzbrojenia jak np. Coloviańska zbroja, Coloviański hełm czy Coloviańskie nagolenniki. No to w związku z tym, po co w takim razie przedmioty fabularne?

Wychodzi na to, że nie powinno ich być w ogóle.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Sob Cze 16, 2012 11:43 am

Cytat :
No to w związku z tym, po co w takim razie przedmioty fabularne?

Jak już wcześniej napisałam, mają one tylko wartość symboliczną, a nawet semiotyczną, ponieważ otrzymanie takiego przedmiotu wiążę z jakimś znaczeniem - wiem, że znalazł się on w moim ekwipunku nie bez powodu, a trzymam go dla uciechy. Smile
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Sob Cze 16, 2012 7:53 pm

Ale nie można z nim nic zrobić...zawala miejsce w ekwipunku, a i przez przypadek można go sprzedać.
Powrót do góry Go down
Fogell



Nick : Fogell
ID : 28
Ranga : Władca
Male Liczba postów : 47
Join date : 17/07/2012

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 10:49 am

Wg mnie to niepotrzebna rzecz. Fabularny przedmiot od MG to jako prezent/nagroda - trofeum, a nie przedmiot uzytecznosci.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mardro



Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 27
Skąd : Olkusz

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:09 pm

Fogell wszedł i zaraz się okazuje, że często się z nim zgadzam Very Happy

Fabularne przedmioty mają sens jeśli chcemy zrobić fabularną KP i uregulować możliwe do posiadania przedmioty.

_________________
"Elfy Leśne, a król ich jeszcze bardziej, ogromnie lubią wino[...]" "Na ogół trzeba nie lada trunku by spoić elfa[...]"

Born into ashes
To lose all the games
With a smiling face
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kugba



Nick : Morrim
ID : 151
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 93
Join date : 23/06/2012

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:16 pm

KP mechaniczna jest przydatna. Przynajmniej pozwoli grać jedną postacią w kilku sesjach pod rząd i ją aktywnie rozwijać
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mardro



Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 27
Skąd : Olkusz

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:24 pm

Chyba już o tym gdzieś pisałem i teraz widzę, że ktoś to popiera Smile Rozpisanie mechanicznie Karty Postaci Fabularnej to dla mnie chwilka (nawet mam już szablon dzięki Tarinie Very Happy)

_________________
"Elfy Leśne, a król ich jeszcze bardziej, ogromnie lubią wino[...]" "Na ogół trzeba nie lada trunku by spoić elfa[...]"

Born into ashes
To lose all the games
With a smiling face
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:25 pm

No to je po prostu wywalmy i zostawmy tylko sklep z prezentami i kwiaciarnię oraz jubilera, gdzie można będzie wysłać jakąś biżuterię co tam bonusy będzie miała i po sprawie Wink

bo to trochu ekwipunek zawala, to samo paski trzeźwości i odurzenia- na co one? wywalamy
Powrót do góry Go down
Kugba



Nick : Morrim
ID : 151
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 93
Join date : 23/06/2012

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:29 pm

No cóż. Możnaby zostawić i rozwinąć.
Na przykład dać krasnoludom mały bonus przy upojeniu (Schlejmy się w karczmie!)
A elfom odurzenie od ziółek... (Każdy ma prawo zakurzyć)
Nie wiem czy warto usuwać element który mógłby te grę wyróżnić na tle innych.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:32 pm

Ale z tego co wiem, te paski i tak nie działają xD
A co z resztą ras? Huh?
Powrót do góry Go down
Kugba



Nick : Morrim
ID : 151
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 93
Join date : 23/06/2012

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:34 pm

To były tylko przykłady. Hobbitom dać możliwość palenia fajkowego ziela, uruk-hai czy jak się to pisze mogą dostać jakieś bagienne korzenie. Dać graczom możliwość wodowli i obrówbki. Suszarnie i budynki do obróbki. Tak jak i gorzelnie. To warto rozwinąć bo jest niewątpliwie ciekawe gdy si nad tym zastanowić.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mardro



Nick : Lómendil Aldaser
ID : 3
Ranga : Główny Doradca
Male Liczba postów : 386
Join date : 31/05/2012
Age : 27
Skąd : Olkusz

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:36 pm

Tari uwaga! Mam niespodziankę! Usunąłem paski odurzenia i trzeźwości i co? Dostałem bugreport, że zniknął pasek odurzenia FAJKOWYM ZIELEM Very Happy w bree je można palić. Daje chyba bonus w postaci energii, ale też zwiększa odurzenie Smile

Lepiej to rozwińmy Wink Poza tym dajmy bonus do palenia ziela, ale hobbitom Razz Elfy są powściągliwe *robi wyniosłą minę*

_________________
"Elfy Leśne, a król ich jeszcze bardziej, ogromnie lubią wino[...]" "Na ogół trzeba nie lada trunku by spoić elfa[...]"

Born into ashes
To lose all the games
With a smiling face
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kugba



Nick : Morrim
ID : 151
Ranga : Mieszkaniec
Liczba postów : 93
Join date : 23/06/2012

PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   Wto Lip 17, 2012 3:39 pm

Najlepiej rozwijać bo jest to niespotykane i ciekawe. (Trzeba w końcu napisać jakiś FAQ bo za grzyba nie da się domyślić wielu rzeczy. Oraz bęðe musiał zrobić solidną mapę na której będzie widać wszystko jak na dłoni.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Fabularne przedmioty   

Powrót do góry Go down
 
Fabularne przedmioty
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Forum Shire :: Sprawy Krainy :: Propozycje :: Wasze Propozycje-
Skocz do: